Jupiler Pro League 2025-2026

Union heeft al veel fouten gemaakt die onbestraft blijven. Van de perre heeft geel en mag daarna nog de ene na de andere kleine fout maken. Niang is al paar keer niet bestraft. Classic Union dat steeds veel mag en met veel weg kwam. Ik vond het wel geen penalty. Te weinig

Macalister idem, maar die durft die geen geel geven.

Die tackle van Sykes moet je altijd geel geven, enkel en alleen voor de intentie. Weet dat hij nooit aan die bal komt en te laat is en dan zo aan komen vliegen

Tis licht, mja hij hangt toch ff aan de schouder in volle sprint.

Dat zetje van Angulo ook wel vuil en nergens voor nodig.

Dom en onnodig.
3 minuten eerder doet ene van Union het natuurlijk ook wel aan de zijlijn 😅

Sorry Solleke. Het was zeker niet mijn bedoeling om uit te dagen. Gewoon een onnozele post omdat we als Antwerp supporter uiteraard weten hoe slecht het allemaal loopt. Dan is deze overwinning, verdiend of niet, even een lichtpuntje.
:hug: Trek het u niet aan man. Ik was gewoon ferm vies gezind ff. Jullie zitten zelf in de hoek waar de klappen vallen dus terecht dat jullie blij zijn. No apology needed.

De ref is evenhard aan het knoeien als wij

1x geel voor een voet in het aangezicht
1x niks voor een voet in het aangezicht
Burgess mag nog ongestraft wat toneel spelen en show verkopen
Hazard geel terwijl er geen contact was maar wel een zeer luide schreeuw van Sykes

Hasi die tactisch ingrijpt en de match helemaal uit handen geeft. 2e helft is precies een uitmatch

Soit, als we hier verliezen geen man overboord natuurlijk. Maar liefst wel iets halen in de winter. Zo gaat het niet goed aflopen in de playoffs

Wel grappig, Wilto die hier ff de moraalridder uithangt en zich beter waant. Maar zelf eve steke-blind is wanneer zijn eigen spelers het soms uithangen of zoals altijd alles mogen van de ref.

Meer gemaakte doelpunten als Club en minder binnengekregen na 16 matchen. Onverwacht

1e helft was goed, 2e helft weer minder.
Onverwachte resultaten, misschien dat onze gasten beter presteren nu er minder mensen kijken? Druk enzo 😅

Terug
Bovenaan