Jupiler Pro League 2025-2026

Het is me opgevallen dat ze bij VTM bv quasi geen goals meer tonen van matchen van Standard.

Als Genk, Anderlecht, Club, Union of Antwerp een mach hebben gespeeld, zie je toch telkens de doelpunten van hun matchen. Soms een uitgebreider verslag als het 2 top teams tegen elkaar zijn...

Maar nu al constant tonen ze geen doelpunten meer. Ergens logisch natuurlijk, is al jaren geleden dat we nog PO1 hebben gespeeld.

Ze hebben ook nog maar 5 goals gemaakt dit jaar.. Union bv zit aan 14

Kunt nie tonen wat er nie is hè 😅

Zie net die actie van Burgess op dat schot rond minuut 60.

Hoezo is dat geen penalty? 😅 Het was al niet meer normaal waarmee die gast blijft wegkomen, maar het blijft maar duren precies.

Ik wou het net zeggen, is dat niet een jaarlijkse gewoonte ondertussen voor Club om in het begin van het seizoen te verliezen van een staartploeg?
Meestal toch na een CL match. Nu verliezen ze al voor een CL match. Als ze dan na de CL match ook met punten gaan morsen gaat er wel wat kritiek komen.

Heb niks gezien, alleen net de beelden van die gemiste strafschop. Er zo over trappen. Dat mag je nooit overkomen

Ik wou het net zeggen, is dat niet een jaarlijkse gewoonte ondertussen voor Club om in het begin van het seizoen te verliezen van een staartploeg?
Tuurlijk.

En door zulke fratsen maken ze het zich ieder jaar weer onnodig moeilijk omdat ze niet als (autoritaire) leider aan de play-offs beginnen.

Geloof dat Hayen dat ook aangaf in zijn interview na de wedstrijd, dat men vorig jaar de titel is misgelopen door dit soort wedstrijden.

Tuurlijk.

En door zulke fratsen maken ze het zich ieder jaar weer onnodig moeilijk omdat ze niet als (autoritaire) leider aan de play-offs beginnen.

Geloof dat Hayen dat ook aangaf in zijn interview na de wedstrijd, dat men vorig jaar de titel is misgelopen door dit soort wedstrijden.
hopelijk zwieren ze Jackers nu wel effe op de bank voor een tijdje

Dat keepersprobleem, wat ze zelf gecreëerd hebben, blijft toch ongezien.
Sjah, dat is wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Maakt nu toevallig 2 cruciale fouten, als er één van de twee vast in doel staat en die maakt ook die 2 fouten (wat gewook ook kan), dan is er "geen probleem"? En eerder gewoon van "die mag ook eens op niveau beginnen komen"?

Nuja, sowieso geen fan van roteren op de keeper positie hoor, daar niet van, maar ik denk dat dit dingen zijn die vooral leven buiten de de club eigenlijk.

Weer dom puntenverlies, en dan sta je daar weer met 10 op 18, dat is geen topclub waardig, en zullen we wel weer in mei kunnen zeggen dat we punten te kort kwamen door dergelijke soort matchen, om gek van te worden :wallbash:

Terug
Bovenaan