Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hasi was heel content! Hij heeft een ploeg gezien dat wilde vechten. Hij zal wel de enige zijn die dat gezien heeft ma bonHasi niet content, zal de bui voelen hangen.
Oranje, das enkel een kaart bij extra time dude. 2de helft geen enkele keer met stress richting Scherpen moeten kijken. Mss focussen op de malaise bij u ploeg, dan te focussen op wat beslissingen van de ref.Chadli in de analyse bij Dazn
Fout van Sykes op Hazard was oranje, meer rood dan geel -> gewoon niet gefloten
Handbal van Burgess, handen waren weg van het lichaam dus moet op de stip
En hij zegt ook dat de refs Burgess kennen, als ze hem geel geven na zo'n farce/onnozeliteit moet hij stoppen ermee mja ze durven ze niet geven dus hij kan bezig blijven.
1 beslissing van de ref , namelijk de penalty na hands van burgess was toch echt verkeerd. Was gewoon strafschopOranje, das enkel een kaart bij extra time dude. 2de helft geen enkele keer met stress richting Scherpen moeten kijken. Mss focussen op de malaise bij u ploeg, dan te focussen op wat beslissingen van de ref.
Op zich ni content van Union. Zwakke match, als vanhoutte effectief weggaat is er toch wel een groot gemis. Met Rasmussen de Champions league in is a disaster in the making
Oranje, das enkel een kaart bij extra time dude. 2de helft geen enkele keer met stress richting Scherpen moeten kijken. Mss focussen op de malaise bij u ploeg, dan te focussen op wat beslissingen van de ref.
Op zich ni content van Union. Zwakke match, als vanhoutte effectief weggaat is er toch wel een groot gemis. Met Rasmussen de Champions league in is a disaster in the making

Ge bedoelt de Rasmussen die ook op die positie speelde toen Union in Ajax is gaan winnen vorig jaar?Oranje, das enkel een kaart bij extra time dude. 2de helft geen enkele keer met stress richting Scherpen moeten kijken. Mss focussen op de malaise bij u ploeg, dan te focussen op wat beslissingen van de ref.
Nog geen highlights gezien excuus1 beslissing van de ref , namelijk de penalty na hands van burgess was toch echt verkeerd. Was gewoon strafschop
Idd. Die crisis duurt al een jaar of 10. Onder Kompany liepen ze ook Europees mis tegen godbetert Vitesse. Dan waren er genoeg seizoenen waar ze net wel of net niet PO1 haalden. Hasi zal wel vliegen één van dees en dan is het tijd voor de volgende middelmatige trainer om het te gaan proberen met middelmatig materiaal. Ik zie weinig verschil met dit Anderlecht tov het Anderlecht van 5 jaar geleden."Crisis is nu compleet" koppen Sporza en HLN
Ja LOL had er dan werkelijk iemand verwacht dat men met een knalprestatie ging gaan winnen op Union?
Da's nu toch gewoon een logische verderzetting van de voorbije weken (maanden, jaren,...)?
Het enige verschil zie je buiten het sportieve: commercieel draait alles goed. Lonen zijn een pak gedaald en de cijfers zijn terug groenIdd. Die crisis duurt al een jaar of 10. Onder Kompany liepen ze ook Europees mis tegen godbetert Vitesse. Dan waren er genoeg seizoenen waar ze net wel of net niet PO1 haalden. Hasi zal wel vliegen één van dees en dan is het tijd voor de volgende middelmatige trainer om het te gaan proberen met middelmatig materiaal. Ik zie weinig verschil met dit Anderlecht tov het Anderlecht van 5 jaar geleden.
Dat is waar. Ik heb het alleen over het sportieve. Dus eigenlijk is er vooruitgangHet enige verschil zie je buiten het sportieve: commercieel draait alles goed. Lonen zijn een pak gedaald en de cijfers zijn terug groen

Pasop : Sanneh die grootverdiener werd, Bakali, Trebel , .. we hebben veel betaald aan middelmaat in het verledenZou er nog aan moeten mankeren dat je lonen niet gedaald zijn, met zo'n middelmatige kern.
Weet ik wel. Dat het buiten het sportieve vrij ok is, is net ook slecht; want daardoor zitten we opgescheept met deze niet uitvoerende voorzitterDat is waar. Ik heb het alleen over het sportieve. Dus eigenlijk is er vooruitgang![]()
Die groene cijfers, dat was ook maar iets heel precair.Weet ik wel. Dat het buiten het sportieve vrij ok is, is net ook slecht; want daardoor zitten we opgescheept met deze niet uitvoerende voorzitter
Klopt helemaal. Nu heb ik geen problemen met onze pretparkeigenaar. Je hebt wel iemand nodig die kapitaalkrachtig is. Coucke moet zich alleen niet bezig houden met de dagelijkse leiding. Ik denk dat hij dat op de dag van vandaag wel goed doet. Dat overbruggingskrediet is om te lachen, want kapitaalverhoging staat gewoon klaar. Maja onze niet uitvoerende voorzitter kan dat niet betalen en daarin mee gaan. En dan maar zoiets doen. Die moet er echt uit. En daarna gewoon schoon schip maken met mensen met voetbalervaring. Ook al gooi je zo nog 3 jaar weg.Die groene cijfers, dat was ook maar iets heel precair.
Om de mercato vrij en onbezonnen aan te vatten hebben ze een overbruggingskrediet aangegaan (aldus de media). Dat was dus als investering op korte termijn om dat terug te betalen via vette verkopen en/of de poules van liefst de Europe League.
Is dat even anders gelopen zeg.
Mijn stelling is altijd: als er kwaliteit op het veld staat, komt dat financieel finaal allemaal wel goed. En om kwaliteit op het veld te hebben staan, heb je kwaliteit aan de top nodig. Daar begint het. En dat is er nu niet. Deze hele shitzooi gaat pas opgelost raken met nieuwe eigenaars/bestuur. Het leuke experiment om de club te laten leiden door een tv-presentator, een pretparkeigenaar, een basketbalspeler, een wielermanager, een communicatieman en een zelfverklaarde data-analist is mislukt. Als Anderlecht terug opgebouwd moet worden doe je dat best met voetbalkenners zou ik zeggen.
Probleem is vooral dat je niet het idee hebt dat er (sportief) nog ergens naartoe gewerkt wordt. Het schiet alle kanten uit, voortdurend.Idd. Die crisis duurt al een jaar of 10. Onder Kompany liepen ze ook Europees mis tegen godbetert Vitesse. Dan waren er genoeg seizoenen waar ze net wel of net niet PO1 haalden. Hasi zal wel vliegen één van dees en dan is het tijd voor de volgende middelmatige trainer om het te gaan proberen met middelmatig materiaal. Ik zie weinig verschil met dit Anderlecht tov het Anderlecht van 5 jaar geleden.
Als ik hem was, zou ik het gewoon afbollen. Verkopen. Gedaan met stress en negatief imagoBenieuwd met wat voor nieuws Coucke vandaag voor de dag komt?
Ja inderdaad, maar dat houdt geen steek met zijn teaser berichtje op instagram gisteren -> zal wel weer iets zijn om de rsca-fun hoop te geven.Als ik hem was, zou ik het gewoon afbollen. Verkopen. Gedaan met stress en negatief imago