Wilto
Well-known member
Gohja, die is altijd kantje boordje basisspeler. Maar vorig jaar had die Sadiki & Vanhoutte voor hem. Nu is't duidelijk zijn beurt, maar ik houd toch mijn hart vast.Ge bedoelt de Rasmussen die ook op die positie speelde toen Union in Ajax is gaan winnen vorig jaar?
Ik snap wel waar de twijfels bij Rasmussen vandaan komen, daar niet van. Speelt wat te passief, maar heb al 2 jaar de indruk dat dat een vertrouwenskwestie is. Van zodra die een paar matchen na elkaar speelt, is die altijd beter (vorig jaar net voor de play offs, 2 jaar geleden ten tijde vd overwinning in Fenerbahce). Maar op 1 of andere manier is hij altijd de eerste die naar de bank verdwijnt zelfs al speelt hij op niveau. En zo krijg je een vicieuze cirkel.
Om maar te zeggen, disaster in the making is nogal overdreven, denk ik.
Ik vind het een groter probleem dat Union geen nieuwe 10 heeft. El Hadj is wel stappen aan het zetten, maar die zijn afwerking is dramatisch voor een spelverdeler. En op CL niveau is dat te licht. En Boufal heeft wrs de beste voeten vd competitie, maar die heeft voorlopig alleen een meerwaarde als die in minuut 70 invalt en de match al gespeeld is.
El Hadj kan inderdaad niet afwerken, da's dramatisch. Maar die gaat daar blijven staan, is ondertussen te belangrijk voor de opbouw. Hij moet niet alle goals maken natuurlijk. Als hij er vorig seizoen 10 binnenschiet was hij ook al weg.
Nu puur even over gisteren: Wij hebben eigenlijk niet zo'n goede match gespeeld. Anderlecht was de 2de helft van de eerste helft gewoon beter. Maar als Hasi een aanvallende speler op de rechtsback zet, tja da's echt een bijzonder slechte beslissing die volledig op de kap van de trainer is. En dan loop je Anderlecht zijnde 90 min achter de feiten aan.
En dan die boodschap van Coucke op Instagram... in Comic Sans. Dat deed pijn aan de ogen.