Jupiler Pro League 2025-2026

Met deze arbiter hebben we dit nog aan de hand. Mag ook bijna alle toppers fluiten met Anderlecht. Nog geen enkele keer dat het dubbeltje naar ons valt in 50/50 fases. Duidelijke penalty’s ziet hij niet voor Anderlecht. Aan de andere kant er wel altijd heel snel bij om wel te fluiten ( en deze was er zeker ene , daar niet van, maar het verschil is er toch wel)

Minste dat Niang iemand ziet gaat hij liggen en krijgt de fout mee.
Sikes met studs vooruit en gestrekt been zelfs geen fout

Duidelijke handbal van Burgess niet gezien

En nog ne man minder. We krijgen alle kaarten wel meteen. Union mag alles doen, uitlokken, en krijgen niks. Echt een zwakke match van de ref

Kreeg donderdag te horen dat het ferm rommelt tussen de spelers en Hasi en dat quasi niemand nog verder wilt met hem als trainer. Zo kan je dat dus ook laten zien :rofl:

Kreeg donderdag te horen dat het ferm rommelt tussen de spelers en Hasi en dat quasi niemand nog verder wilt met hem als trainer. Zo kan je dat dus ook laten zien :rofl:

Zag je zonet bij die spelonderbreking

Hasi uit zen kot en alle spelers bleven op het veld staan ipv naar de kant te komen 😂

Die regels qua rode kaart bij penalty's zijn toch ook weer gemaakt voor interpretatie en vaagheid, he. Ik sta aan de overkant dus kan zelf nog niet oordelen. Maar op Sporza noemen ze de rode kaart voor Sadick streng omdat hij nog voor de bal gegaan zou zijn en een vriend van mij stuurde me (nadat ik hem vertelde dat de regel was) dat rood terecht was. Zo zwart-wit zou een regel toch niet mogen zijn.

Soit. Vooral oerdom van Sadick in de fase ervoor. Penalty was het ook gewoon.

Tenzij ik de regel niet ken (kan zijn), is dit gewoon een schandalige beslissing. Sadick kijkt naar de bal en probeert daar wel degelijk nog voor te gaan. Ik vind het een enorm domme actie van Sadick (laat die gewoon trappen), maar die rode kaart is volgens mij gewoon totaal niet volgens de regels. Ik snap er oprecht niets van.

Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Enkel een trainerswissel is niet voldoende.
IMG_5150.png

Ik had nu niks anders verwacht maar al bij al was het nog nipt. Ik had eerder een 5-0 verwacht

Union speelde gewoon vanuit de controle denk ik hoor. Ik had niet het gevoel dat die doorduwde.
Paar grote kansen gehad, wij ook. Hazard moet altijd scoren en tis altijd penalty mja

Paar goeie combinaties gezien maar veel en veel te weinig voor een "reactie"

Elke keer toch. Zo'n Burgess, krijgt gewoon amper kaarten waarvoor elke andere speler altijd geel krijgt, niet te geloven gewoon :laugh:
Chadli in de analyse bij Dazn
Fout van Sykes op Hazard was oranje, meer rood dan geel -> gewoon niet gefloten

Handbal van Burgess, handen waren weg van het lichaam dus moet op de stip

En hij zegt ook dat de refs Burgess kennen, als ze hem geel geven na zo'n farce/onnozeliteit moet hij stoppen ermee mja ze durven ze niet geven dus hij kan bezig blijven.

Terug
Bovenaan