Twee zelfs!Man minder nu, nu is het over

Ref toch ook wel volledig van 't padje. Niet dat dit geen tweede geel was, maar compleet belachelijk dat enkel Anderlecht hier kaarten krijgt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee zelfs!Man minder nu, nu is het over

Met deze arbiter hebben we dit nog aan de hand. Mag ook bijna alle toppers fluiten met Anderlecht. Nog geen enkele keer dat het dubbeltje naar ons valt in 50/50 fases. Duidelijke penalty’s ziet hij niet voor Anderlecht. Aan de andere kant er wel altijd heel snel bij om wel te fluiten ( en deze was er zeker ene , daar niet van, maar het verschil is er toch wel)
Twee zelfs!![]()
Ref toch ook wel volledig van 't padje.

Kreeg donderdag te horen dat het ferm rommelt tussen de spelers en Hasi en dat quasi niemand nog verder wilt met hem als trainer. Zo kan je dat dus ook laten zien![]()

En bij uitbreiding heel Union.Die Burgess mag weeral veel
En de bond!Bon, weer maar eens bevestigd dat de machtswissel permanent is. Union is de ploeg van't stad.
Die regels qua rode kaart bij penalty's zijn toch ook weer gemaakt voor interpretatie en vaagheid, he. Ik sta aan de overkant dus kan zelf nog niet oordelen. Maar op Sporza noemen ze de rode kaart voor Sadick streng omdat hij nog voor de bal gegaan zou zijn en een vriend van mij stuurde me (nadat ik hem vertelde dat de regel was) dat rood terecht was. Zo zwart-wit zou een regel toch niet mogen zijn.
Soit. Vooral oerdom van Sadick in de fase ervoor. Penalty was het ook gewoon.
Ik had nu niks anders verwacht maar al bij al was het nog nipt. Ik had eerder een 5-0 verwachtBon, weer maar eens bevestigd dat de machtswissel permanent is. Union is de ploeg van't stad.
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Enkel een trainerswissel is niet voldoende.
Ik had nu niks anders verwacht maar al bij al was het nog nipt. Ik had eerder een 5-0 verwacht
Elke keer toch. Zo'n Burgess, krijgt gewoon amper kaarten waarvoor elke andere speler altijd geel krijgt, niet te geloven gewoonEn nog ne man minder. We krijgen alle kaarten wel meteen. Union mag alles doen, uitlokken, en krijgen niks. Echt een zwakke match van de ref

Coucke houdt het voor bekeken en Wouter mag het oplossen

Chadli in de analyse bij DaznElke keer toch. Zo'n Burgess, krijgt gewoon amper kaarten waarvoor elke andere speler altijd geel krijgt, niet te geloven gewoon![]()