Ja het is hier wat ondergesneeuwd op forum gezien de neutrale en met feiten onderbouwde discussie hoe Club beter geleid kan worden, maar wij zijn dus effectief kampioen 2024-2025

de cirkel is doorbroken, we zijn geen chokers (meer). De underdog heeft het gehaald
Met heel wat minder voetballende kwaliteit als voorgaande jaren nu wel die oppergaai behaald. Een veel stabielere defensie/verdedigend middenveld en een Moris die punten pakte ipv er verloor. Dat was imo de doorslaggevende factor.
Geweldig, superfier op alles en iedereen. Ondertussen is alles wel al gezegd over de match en het kampioenschap.
Gelukkig is onze harde kern toch ook al ietsje beter geworden om da Bengaals vuur af te steken. Ook daar worden we professioneler in

Toen de 1-1 viel tot en met de goal v Promise toch serieus wat gestressd, maar kwam dus allemaal nog goed. Al die blije gezichten, party vibes later aant gemeentehuis,... Fantastische roes
Vraag is wat de toekomst brengt. Ik verwacht opnieuw een leegloop, ondanks champions league. Dat zag je aan sadiki in extra time daarnet en aan Bormans die niet van koers gaat wijzigen nadat de titel behaald is.
Mirallas zou misschien goede T1 zijn als Poco weggaat. Heeft kunnen meekijken dit seizoen en kent nu de ins en outs van de club. Hopelijk blijft khalaili nog een jaar. Die kan hier nog groeien. Jammer dat die Castro Montes op de bank houdt want die zie ik ook écht graag bezig.
Qua nieuwe spelers, tja ik val van niets meer achterover nu. Maar ik zou wel een nieuwe spelverdeler halen, boufal is niets en el hadj te licht. Maar een spelverdeler halen die champions league niveau aankan met een beperkt budget... Begin er maar aan
Enja die matchen in de champions league komen er dus aan

gezien we direct gekwalificeerd zijn, kan onze voorbereiding wel wat langer zijn en kan het wat lang duren eer ons team klaar is.
Het team voor de supercup tegen Brugge VS het team in september zal toch serieus anders zijn vermoed ik. Zal toch paar dagen meer telewerken in de zomer zodat ik wat verlof kan opsparen voor opnieuw geweldige Europese avonturen