Maar waarom toch? In al die jaren dat het minder was ben ik toch nooit bezig geweest met wie wel kampioen zou worden eigenlijk.Blij voor Andri, maar ik ben eerlijk en hoop dat we alsnog verliezen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar waarom toch? In al die jaren dat het minder was ben ik toch nooit bezig geweest met wie wel kampioen zou worden eigenlijk.Blij voor Andri, maar ik ben eerlijk en hoop dat we alsnog verliezen![]()
Omdat we dan PSG en Bayern toestanden gaan krijgen.Maar waarom toch? In al die jaren dat het minder was ben ik toch nooit bezig geweest met wie wel kampioen zou worden eigenlijk.
Bwah.. ik moet eerlijk toegeven dat ik 2 jaar geleden toch ook een "beetje" vloekte toen we wonnen van Union en zo Antwerp aan de titel hielpen. Dus ik snap hen wel perfect aangezien er voor hen niets meer (buiten de eer) op het spel staat.Maar waarom toch? In al die jaren dat het minder was ben ik toch nooit bezig geweest met wie wel kampioen zou worden eigenlijk.
Das ook zo een dooddoener, op basis van het geweldig voetbal zal het alvast niet zijnOmdat we dan PSG en Bayern toestanden gaan krijgen.
Union zou een mooie kampioen zijn.
Das ook zo een dooddoener, op basis van het geweldig voetbal zal het alvast niet zijn
Das ook zo een dooddoener
Laat ze maar doen.Union zijnde kan je er toch niet vanuit gaan dat Club punten zal verliezen?
Vind dat Union weinig aanstalte maakt om op zoek te gaan naar de 2-1
Das ook zo een dooddoener, op basis van het geweldig voetbal zal het alvast niet zijn