Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
De spelers van Gent gaan het echt niet weggeven omdat supporters dat willen. Ik begrijp echt niet dat mensen denken dat spelers daarmee gaan bezig zijn. Veel van die spelers zijn passanten en zullen die rivaliteit niet helemaal meekrijgen zoals de supporters. Uiteraard in een rechtstreekse confrontatie zal dat meespelen, maar niet op deze manier.

Club heeft indertijd ook gewoon zijn ding gedaan, ondanks dat alle supporters wouden van niet.
Bij Gent is het niet van niet willen, maar eerder van niet kunnen.

Who knows, mijn jaarlijkse avatar is opnieuw beschikbaar voor degene die de titel schenkt aan Club... Hopelijk gewoon een 0-0 in Union en een goal van Vanakan, zodat ik een Vanaken avatar kan hebben :love:

Lol, die helikopter die nu al in de lucht hangt. Wat een verspilling. Zet die ergens op de grond in de buurt van Sint-Gillis en laat die pas opstijgen als het mirakel zich voltrekt he.

Lol, die helikopter die nu al in de lucht hangt. Wat een verspilling. Zet die ergens op de grond in de buurt van Sint-Gillis en laat die pas opstijgen als het mirakel zich voltrekt he.
Om van het cringe-gehalte te zwijgen...
't Is hier niet Mijn Restaurant e jongens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan