Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Club ook nog geen kans gehad. Je voelt de gekatenheid bij club hoor.Antwerp![]()
Idd, die willen gewoon op vakantie. Ontzettend zwak bezig.Club ook nog geen kans gehad. Je voelt de gekatenheid bij club hoor.
Ik zou het niet weten. Ben Union aan het zien en ze lieten net zien dat het 0-1 werd. Maar hoe het eraan toe gaat in die match, weet ik niet. Jammer dat er geen multi live isClub ook nog geen kans gehad. Je voelt de gekatenheid bij club hoor.
Zijt ge nu blij met het doelpunt of vloek je toch diep vanbinnen (eerlijk heHet gezever dat Gent er niet voor zou spelen mag ook de vuilbak in.
)Blij voor Andri, maar ik ben eerlijk en hoop dat we alsnog verliezenZijt ge nu blij met het doelpunt of vloek je toch diep vanbinnen (eerlijk he)

Het absolute doemscenario.Stel u voor dat Union het laat liggen, maar Club ook![]()

Ik snap het ook niet... Ze hadden gewoon op een comfortabele voorsprong moeten staan nu bij de rust om de spelers van Union extra nerveus te maken en zo nog een minimale kans te hebben.Club nog nerveuzer na die gelijkmaker. Seys is dramatisch. Je zou toch denken dat ze meer ervaring hebben.
subscribeStel u voor dat Union het laat liggen, maar Club ook![]()