Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zou dat kunnen. Die moeten een doelsaldo van -22 goed makenGent is hier vertrouwen aan het kweken voor volgende week. Die pakken nog de 5e plek zowaar.
2x winnen en Antwerp verliezen volgende week en ze zijn vijfde hoor.Hoe zou dat kunnen. Die moeten een doelsaldo van -22 goed maken
Staan 5 punten achter.Hoe zou dat kunnen. Die moeten een doelsaldo van -22 goed maken
Die eindigen toch met gelijke punten dan? Dan is het toch doelsaldo of zie ik dat mis?2x winnen en Antwerp verliezen volgende week en ze zijn vijfde hoor.

Ja ik zie het. Ik dacht dat ze op 3 punten kwamen dan. Mijn foutStaan 5 punten achter.
3+3 = 6 is groter dan 5.
De schaam van België gewoon.Ondertussen 27 goals tegen in PO I. Zal ook wel een record zijn zeker?
Zegt ook veel over de ploegen die in de reguliere competitie achter ons eindigen.De schaam van België gewoon.
Gelukkig!Serieus niveauverschil precies tussen Patro en Cercle.
Gelukkig. Als ik kan kiezen tussen de twee honderd keer liever Cercle.Serieus niveauverschil precies tussen Patro en Cercle.
Gelukkig. Als ik kan kiezen tussen de twee honderd keer liever Cercle.
Patro in eerste is toch een vooruitzicht waar niemand vrolijk van zou worden lijkt mij.
Dat zijn er gelukkig niet zo veel afgaand op het aantal toeschouwersBehalve die van Patro natuurlijk.

Heb je er nog vertrouwen in?Komaan Gent !!!
Hopelijk heeft Union zenuwen en wordt het maar 4-0.Gent gaat er volgende week meer dan 5 binnen krijgen