Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want Gent zou Club de titel gunnen?Het zal een driedubbel mirakel zijn al Gent iets raapt op Union. Enkel als de zenuwen doorbreken misschien nog.
Maar dan tellen de punten niet dubbel.Los van dat Anderlecht echt niet minder inzet gaat tonen tegen Brugge (gewoon te weinig kwaliteit), is dit toch ook het geval zonder PO? Daar speelt toch ook niet elke club tot het laatste voor iets.
Halvering kan natuurlijk los gezien worden van PO's. En dubbele punten geldt voor elke ploeg.Maar dan tellen de punten niet dubbel.
Vertonghen ging nochtans ook meteen vallen met zijn handen op het hoofd, om nog voor hij op de grond valt eigenlijk al te denken “nee ik ga toch reageren”.
Kijk, en daarom erger ik mij voorlopig toch aan die Vermant.
Coosemans had daar trouwens ook een rood kaartje verdiend in het daaropvolgend tumult. Die zijn gedrag erger ik mij toch ook dood aan.
Mijn punt is gewoon dat hét argument voor de play-offs altijd de topwedstrijden en het hoger niveau zijn, terwijl dat in deze play-offs toch echt niet het geval is. Er zijn nog meer eindeseizoensmatchen dan in een gewone competitie. Het is bijna genant aan het worden, deze play-offs.Halvering kan natuurlijk los gezien worden van PO's. En dubbele punten geldt voor elke ploeg.
Vermant die bij een voorsprong voor Club en in de verste verte geen problemen met Anderlecht kende, probeerde dus om Belgian Legend Vertonghen een rode kaart aan te smeren in diens afscheidsmatch. Die moet ge toch echt een draai rond z'n oren geven vanavond.
nog een ploeg die van de match tegen Club de match vh jaar gaat maken, hoeft niet perséZitten er hier eigenlijk Patro-fans? Straks hun kans op 1A, die zouden toch ook wat kleur geven aan de competitie lijkt me.![]()
Het vervangt Cercle dus sowieso nul-operatienog een ploeg die van de match tegen Club de match vh jaar gaat maken, hoeft niet persé
Die gaan van elke match de match van het jaar maken, Club is daar niets speciaal. Cercle daarentegen heeft maar 2 wedstrijden waar alles moet.nog een ploeg die van de match tegen Club de match vh jaar gaat maken, hoeft niet persé
Als je de afgelopen matchen bekijkt, is dat helaas als Cercle supporter niet het geval.Die gaan van elke match de match van het jaar maken, Club is daar niets speciaal. Cercle daarentegen heeft maar 2 wedstrijden waar alles moet.