Het kan, anderlecht gaat niet altijd verliezen van club he.Ik heb zo het gevoel dat we vandaag de kampioen gaan kennen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan, anderlecht gaat niet altijd verliezen van club he.Ik heb zo het gevoel dat we vandaag de kampioen gaan kennen.
Zeker niet als Club zo speelt. Het lijkt wel alsof ze het hebben opgegeven.Het kan, anderlecht gaat niet altijd verliezen van club he.
Bwa ik denk het niet. Je ziet bij Anderlecht toch ook weer weinig kwaliteit.Ik heb zo het gevoel dat we vandaag de kampioen gaan kennen.
Is toch al vaker gebeurd dit seizoen dat Club het eerste kwartier het rustig aan doet?Zeker niet als Club zo speelt. Het lijkt wel alsof ze het hebben opgegeven.

Club ookWel blij dat Vertonghen speelt

Rustig aan wel, maar ik vond het vooral heel erg slordig.Is toch al vaker gebeurd dit seizoen dat Club het eerste kwartier het rustig aan doet?
Vertonghen heeft dit seizoen gespeeld dan? Dolberg heeft ook al meer dan 10 matchen gemist.Volgend seizoen zonder Vertongen en Dolberg, dan wordt po1 toch een opgave?
Zijn toch de enige 2 die ik in jullie kern echt grote kwaliteit vindVertonghen heeft dit seizoen gespeeld dan? Dolberg heeft ook al meer dan 10 matchen gemist.