Général Zantas
Well-known member
Wat jij ook beweert, neutraal ben je zeker niet![]()
Tuurlijk wel. Meer zelfs, Antwerp mag voor mijn part gerust winnen van Union.
Alleen liever niet vanavond

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat jij ook beweert, neutraal ben je zeker niet![]()

Zie maar dat ge morgen niet verliestAllez, nu moeten we al op Gent gaan hopen volgende week![]()

Idd, niveauverschil is gigantisch dit jaar tussen top 3 en de rest uit PO1.Toch ongezien hoeveel rammelingen de nummers 4-6 krijgen in playoff 1 dit jaar, kan mij niet herinneren dat dit ooit al zo extreem geweest is
Het verschil is zo groot aan het worden.. en het enige waar hun aanhang mee bezig is, is de titel voor Union. Ik kan daar echt niet bijToch ongezien hoeveel rammelingen de nummers 4-6 krijgen in playoff 1 dit jaar, kan mij niet herinneren dat dit ooit al zo extreem geweest is

4 en 5 nochtans meer punten gepakt dan nummer 3Idd, niveauverschil is gigantisch dit jaar tussen top 3 en de rest uit PO1.

Leg uit .Het verschil is zo groot aan het worden.. en het enige waar hun aanhang mee bezig is, is de titel voor Union. Ik kan daar echt niet bij![]()
Top 2 hè. Genk ook maar 1 op 18Idd, niveauverschil is gigantisch dit jaar tussen top 3 en de rest uit PO1.
Fair enough. Zeg maar top 2 dan4 en 5 nochtans meer punten gepakt dan nummer 3![]()

teleurstellende sfeer ook. En waarom die tribune nu al weg moest..Weer zeer zwak niveau thuis. We gaan afsluiten met 1/15 zo en tegen iedereen (behalve Genk) met de beentjes wagewijd open.
Om de nieuwe zo snel mogelijk klaar te hebben.teleurstellende sfeer ook. En waarom die tribune nu al weg moest..

Gent zou nog zelf de bal binnen stampen als het lang 0-0 zou blijvenToch maar wachten wat the Mighty Gantoise daar zal presteren![]()

Wat een kopbal. De nieuwe kampioen is gekend!