Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Antwerp met een kleine heropflakkering net op tijd misschien? En was Antwerp nu geen ploeg die Union absoluut niet ligt?
One can only hope.

Degene die ervoor zorgt dat Club kampioen wordt krijgt een jaar lang de eer mijn avatar te zijn.
Odoi heeft zijn tijd gehad.

Antwerp met een kleine heropflakkering net op tijd misschien? En was Antwerp nu geen ploeg die Union absoluut niet ligt?
One can only hope.

Degene die ervoor zorgt dat Club kampioen wordt krijgt een jaar lang de eer mijn avatar te zijn.
Odoi heeft zijn tijd gehad.
Een heropflakkering en de winst op de slotspeeldag zeker 🤔

Geen penalty? Btw, nog iemand het idee dat Vanaken nog steeds half geblesseerd op het veld staat?
Daar neigt het wel naar ja.
En kijk, gaat er nu ook terug af zoals laatste weken, dat kan gewoon niet anders of er speelt iets, gaat er werkelijk nooit af anders,

En kijk, gaat er nu ook terug af zoals laatste weken, dat kan gewoon niet anders of er speelt iets, gaat er werkelijk nooit af anders,
Loopt goed qua positie maar hier en daar een pass die niet 100% op maat is. Lijkt me inderdaad niet top fit.

Speelt blijkbaar met inspuitingen dus zolang het nodig is zal hij spelen, als ze hem kunnen laten rusten is het idd beter zo. Moet nog 2 matchen meegaan.

Ik vond Vanaken nog wel sympathiek toen hij goals voor Lokeren scoorde tegen Anderlecht maar die houdbaarheidsdatum is intussen ook al enige tijd verstreken.

Volgende week weten we het. Ik ben er zeker van dat we zelf 6/6 gaan pakken.
Alles hangt af van Antwerp. No way dat Gent op laatste speeldag even gaat stunten op Union.

Op Antwerp hebben we het altijd moeilijk. Die match ga ik moeten missen wegens een vrijgezellen.

Dus ga score pas achteraf zien. Vermijd ik wel veel stress zo.

We gaan zeker 6/6 moeten halen want ik zie Brugge ook niets meer laten liggen. Die gaan op automatische piloot voorbij Anderlecht gaan. En thuis tegen Antwerp ook.
Als we die 6/6 op zouden halen, zouden we een 28/30 halen, dat zou echt wel een uitzonderlijke prestatie zijn. Maar ik geloof het nog altijd niet, er gaat ergens tegenslag voorvallen.

Ik vermoed dat in die laatste thuismatch voor Antwerp een Toby ook nog even zijn opwachting gaat maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan