Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Penders is een muppet hé...in de heenmatch ook al zo'n belachelijk gedoe, we zullen het maar op de leeftijd steken zeker.
Wel totaal onbegrijpelijk dat Kerk mocht blijven staan na die judogreep. Er zijn er die voor veel minder mogen gaan douchen.
Gewoon frappant dat IEDEREEN dit ziet, maar degene die er t best naar kan kijken zegt dat er niks aan de hand is

Scheidsrechter liet veel toe, dat klopt. Kayembe mocht trouwens ook blij zijn dat hij geen tweede gele kaart kreeg voor die fout op Bataille vlak voor de rust. Franstalige commentatoren waren daar ook erg verbaasd over.

Zonet de highlights gezien. Tot zover die er waren langs onze kant.

Onszelf volledig ingegraven. Behalve Khalaili was er niemand echt op niveau. Maar denk dat het toch vooral de instructies waren van Poco om zeker niet te verliezen. Zelden zo weinig doelkansen gezien (langs beide kanten) als gisteren. Eén kans langs onze kant. Promise in de eerste helft. Precies dezelfde kans als vs Antwerp (waar die verdediger zijn truitje kapottrok), maar nu legde hij em er naast. Jammer maar ok. Met die kans van Talbi in de tweede helft, vooral de rebound dan, hadden we hoerenchance.

Jashari imo beste man op het plein. Zoals al zo vaak gezegd, maar die zal voor serieus wat miljoenen weggaan deze zomer?

Pokkeheet was het trouwens. Zonnecrème van doen.

Scheidsrechter liet veel toe, dat klopt. Kayembe mocht trouwens ook blij zijn dat hij geen tweede gele kaart kreeg voor die fout op Bataille vlak voor de rust. Franstalige commentatoren waren daar ook erg verbaasd over.
En toch ook een duidelijke penalty voor Genk niet gegeven

Van die dubbele kans van Talbi moest zeker die 2e er toch altijd in.

Verder die schaar op Vanaken die niet bestraft wordt, en nog geen minuut later die schoudercharge van MacAllister die totaal geen oog voor de bal had ook niet gefloten.

Zeker bij die fout op Vanaken had ik toch wel verwacht dat de VAR zou ingrijpen. Was ook een heel mooie plaats voor een vrije trap.

Maar ja, volgend weekend kunnen we kaarten weer helemaal anders liggen. Toch wel fan van die playoffs eigenlijk.

Penders is een muppet hé...in de heenmatch ook al zo'n belachelijk gedoe, we zullen het maar op de leeftijd steken zeker.
Wel totaal onbegrijpelijk dat Kerk mocht blijven staan na die judogreep. Er zijn er die voor veel minder mogen gaan douchen.
Dan moet El Ouahdi ook wel rood krijgen. Dezelfde judogreep zonder resultaat weliswaar door verschil in body's maar wel met dezelfde intentie.

Dan moet El Ouahdi ook wel rood krijgen. Dezelfde judogreep zonder resultaat weliswaar door verschil in body's maar wel met dezelfde intentie.
Viel mij idd ook wel op, ze doen exact hetzelfde, maar de ene heeft wat meer spieren waardoor het erger lijkt. Als je daar rood trekt, moet je het 2x doen.

Verder die schaar op Vanaken die niet bestraft wordt, en nog geen minuut later die schoudercharge van MacAllister die totaal geen oog voor de bal had ook niet gefloten.

Zeker bij die fout op Vanaken had ik toch wel verwacht dat de VAR zou ingrijpen. Was ook een heel mooie plaats voor een vrije trap.
De VAR grijpt niet in voor gewoon een overtreding hè en rood was dat nu ook weer niet

En toch ook een duidelijke penalty voor Genk niet gegeven
Ik vond die fase waar Lammens uitkomt toch ook op het randje.
Uitkomen, bal miniem raken met t topje van uw pink en dan de tegenstander omver rammen.

Nie omdat je even (toevallig) de hal raakt dat je erop los mag beuken. Kon perfect ook op de stip

Die handsbal is onverklaarbaar, Lardot mag het nog eens proberen uitleggen

Die ploeg van Anderlecht , hier ga ik niet naar kijken :lol:

Even deze match weggeven. Gevaarlijk als het niet lukt in de beker. Dan sta je daar met matchen tegen de top 3 nog.

Onbegrijpelijk dat je je niet focust op die 4de plaats, en zekerheid op Europees.

Goed ja, classic Anderlecht anno 2025.

Mogen van mij gerust nog 5de worden en die beker missen.

Dit is wel heel frappant inderdaad. Een prof moet een match op donderdag toch kunnen verteren tegen zondag? Kan me niet voorstellen dat Hayen in zulke mate zal roteren.

Die ploeg van Anderlecht , hier ga ik niet naar kijken :laugh:

Even deze match weggeven. Gevaarlijk als het niet lukt in de beker. Dan sta je daar met matchen tegen de top 3 nog.
Het bestuur is er echt van overtuigd dat we zondag kans hebben om te winnen. Een andere mogelijke verklaring is er niet.
Dat wordt een kansloze nederlaag, zelfs met onze beste 11 (van de niet-geblesseerden).

Tenzij Hasi aan het choken is door de stress.

Zoals alle matchen tussen Antwerp en Anderlecht is er niks aan te zien (en uiteindelijk wint Anderlecht onverdiend).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan