Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zes minuten zijn toch ook aan de magere kant. Die behandeling van MacAllister alleen al heeft bijna 5 minuten geduurd volgens mij.

Volgende week Union-Genk en Club-Gent, dus als we Gent terug opeten en er een draw is in het Dudenpark kunnen we alweer op 1 komen

Balen. Club eigenlijk toch gewoon iets beter dan Union (vandaag en over 2 matchen), maar efficiëntie maakt het verschil.
We mochten er nog vijf voledige wedstrijden tegen spelen, scoren gingen we niet doen hoor, net zoals eerder deze week, dus zeggen dat we meer verdienen is toch overdreven.

Ik denk dat 2 gelijke spelen (donderdag en vandaag) wel een juistere weergave zou geweest zijn. Op zich niet ontevreden met dit gelijkspel, ook al hebben we het nu niet meer in eigen handen.

Tsja, details gaan mogelijk de titelstrijd beslissen lijkt me. Wij missen drie opgelegde kansen en Union scoort dan het enige doelpunt van dit tweeluik na een ongelukkige uitschuiver van Jashari. Zonde.

Inderdaad, met het huidige spel is het waarschijnlijk een utopie, maar door dit gelijkspel zijn ze met 12/12 zelfs gewoon kampioen. Aangezien er nog maar weinigen in zullen geloven, kunnen ze misschien met wat minder stress vinden. Favoriet zijn er absoluut niet meer.

Waarschijnlijk volgende week tegen Union drie penalty's tegen en boeken dicht, maar je weet maar nooit.

Ja ge hebt nu op 4 matchen 4 penalties tegen gekregen waarvan er twee tegen heel heel heel erg licht waren..

Ge krijgt ook geen penalties mee (check die handsbal vandaag maar, ik bedoel what the f…)

Dusja.. ik kan er als fan echt wel mee om als we verliezen, zolang ge maar alles ervoor geeft tijdens de match.. maar dat gevoel heb ik niet nu..

Ge weet nu als groep dat ge volledig afhankelijk zijt van uwzelf nu, 4x winnen is kampioen.. een grotere boost kunt ge toch ni krijgen lijkt me.

Blijft echt wel zeer spannend nu.

Union die 28/30 zouden halen, zou wel zeer straf zijn. Dus kan zeker nog keren, zelfs met Genk als potentiële derde hond opnieuw.

Voor de neutrale fan is dit toch echt smullen. Voor de niet-neutrale fan is dit eigenlijk niet gezond qua spanning. 😀

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan