Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vandaag een gelijkspel gedacht bij Union-Club, maar Genk als winnaar.

Ik acht Genk zeker niet kansloos op Union. Zo sterk is Union helemaal niet. En dan nog Genk-Club… Jawadde.

Blijft echt wel zeer spannend nu.

Union die 28/30 zouden halen, zou wel zeer straf zijn. Dus kan zeker nog keren, zelfs met Genk als potentiële derde hond opnieuw.

Voor de neutrale fan is dit toch echt smullen. Voor de niet-neutrale fan is dit eigenlijk niet gezond qua spanning. 😀

Tgoh tis vooral ni gezond om te weten dat als ge 6/6 gepakt had tegen antwerp het er voor ons enorm goed uit had gezien nu

Tgoh tis vooral ni gezond om te weten dat als ge 6/6 gepakt had tegen antwerp het er voor ons enorm goed uit had gezien nu
Tja zo kan Club ook redeneren. Pakken 1/6 tegen Union terwijl ze toch duidelijk veel meer kansen hadden over twee matchen heen en duidelijk speloverwicht.

Minstens 4/6 was eigenlijk een logischere score die de xG beter weerspiegelde.

Enkel Union mag zeker niet klagen met het puntengewin voorlopig, maar ook dat kan zo maar keren natuurlijk.

Ik hoop gewoon dat ze de volgende matchen eens consequent gaan durven fluiten en stoppen met die achterlijke penalties te fluiten die elders niet worden gefloten

Als ge ze raakt gelijk op brugge, ja cava dan ist n penalty en moete ni zagen achteraf, ma die drie volgende penalties tegen union en antwerp, ik denk da ze daar in n andere competitie niet eens voor fluiten zelfs

Blijft echt wel zeer spannend nu.

Union die 28/30 zouden halen, zou wel zeer straf zijn. Dus kan zeker nog keren, zelfs met Genk als potentiële derde hond opnieuw.

Voor de neutrale fan is dit toch echt smullen. Voor de niet-neutrale fan is dit eigenlijk niet gezond qua spanning. 😀
Denk nu niet dat je veel 'neutrale fans' gaat vinden die sympathie hebben voor Union hun spel. Smullen van de spanning, daar kan ik misschien nog inkomen, maar kwaliteit van de PO I is al met al toch maar pover imho

Vooral ene die daar vooraan oorlog maakt zoals Thiago vorig jaar vind ik. Jutgla compleet onbeholpen daar vandaag.
Blij dat nilsson geblesseerd is. Is altijd klote om tegen te spelen.

Weinig risico bij ons. 4/6 duidelijk de opdracht. Ik hoop dat het voldoende is.

Volgende week ben ik er niet bij, maar die match is zo cruciaal verdorie. Hopelijk lukt het thuis VS Genk

Dat was ik mij dus ook aan het afvragen. Waar is al die show goed voor?
Penders is een muppet hé...in de heenmatch ook al zo'n belachelijk gedoe, we zullen het maar op de leeftijd steken zeker.
Wel totaal onbegrijpelijk dat Kerk mocht blijven staan na die judogreep. Er zijn er die voor veel minder mogen gaan douchen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan