Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees hier toch ook veel frustratie van Genk supporters omwille van het feit dat hun ploeg geen deuk in een pakje boter getrapt heeft tegen een Union dat agressief speelde.

Uiteraard is die bal op het veld een vorm van onsportief gedrag waar hard tegen mag opgetreden worden maar laat ons nu niet gaan ovedrijven door forfaitscores of schorsingen voor spelers/staf die niks gedaan hebben te gaan vragen. Extra tijd bijtellen en een vrije trap op de plek waar de aanval van Genk was. En voor de rest gewoon niet te veel aandacht geven imo.

Vreemd dat er nog niemand dit voorval gebruikt heeft om opnieuw een lans te breken over de 'stop de klok' regel bij stil leggen vh spel.
Ik vond het WK met effectieve toegevoegde tijd een verademing, snap niet dat we dat niet door hebben gezet. Laatste tijd weer zat keepers die flirten met tijd rekken omdat refs nooit kaarten uitdelen.

Ik vond het WK met effectieve toegevoegde tijd een verademing, snap niet dat we dat niet door hebben gezet. Laatste tijd weer zat keepers die flirten met tijd rekken omdat refs nooit kaarten uitdelen.
Omdat iedereen inclusief de commentator en de pers erover kloeg alsof gestraft werden en 10 minuten later thuiskwamen van de voetbal.

Dat is wel heel eufemistisch uitgedrukt. Herman Brusselmans zou het omschrijven als keepers die "tijd rekken" achterwaarts in de poes naaien.

Ligt da nu aan mijn eigen tunnelvisie, maar zorgen dit soort artikels niet gewoon voor extra druk op de ref morgen?

Met in't bijzonder deze quotes:
"Al houdt Club Brugge natuurlijk rekening met een nieuwe veldslag op Jan Breydel. Ook tijdens de vorige confrontaties in Brugge flirtte Union vaak met het (on)aanvaardbare. Zo werd Burgess ondertussen persona non grata bij de Brugse fans."

Allé, wij spelen inderdaad stevig (en dagen soms uit met een reactie naar de fans), maar zelden of nooit zien we een horrortackle.
Het thuispubliek gaat sowieso al bij fout één van Burgess of Mcallister gigantisch hard fluiten.

Ligt da nu aan mijn eigen tunnelvisie, maar zorgen dit soort artikels niet gewoon voor extra druk op de ref morgen?
Euhh, ja inderdaad, maar dat ligt toch 200% aan jullie zelf???

• Jullie spelen op het randje
  • Jullie waren onsportief in de vorige wedstrijd
  • Vooraf elke wedstrijd is er een persconferentie waarin logischerwijs gevraagd wordt naar incidenten uit de vorige wedstrijd
  • Kranten schrijven artikels want willen clicks, en Club is het meest populair in Vlaanderen dus geen artikel uitbrengen voor deze match zou nogal raar zijn hé?
Ik zie nergens waar of het Nieuwsblad of Club iets verkeerd doen in deze, een gelijkaardig artikel staat trouwens op HLN.... en deze artikels bepalen niet of er gaat gefloten worden op Burgess hé, dat ging sowieso gebeuren.

Ik vind het bijzonder jammer dat er wordt gefocust op de balgooier van Union, en er geen woord te bespeuren is over de actie van Onyedika (?) de week ervoor tegen Genk. Was zelfs op een moment dat Genk veel hoger stond met de aanval dan nu met Union.

Al een hele tijd geen match meer gezien.

Maar Verschaeren blijft precies nog steeds diezelfde non-voetballer

Geen deftige passes, geen duelkracht, geen overzicht. En die draagt het nr 10 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan