Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deman krijgt dan toch eindelijk zijn geel. En hoe dom om daar zo die schoen weg te gooien, wat win je daarmee? Ik verwacht ook van Antwerp geen ommekeer nu, dit is zoals verwacht.

Moet toch weer beter tegen Genk en Union.

Deman krijgt dan toch eindelijk zijn geel. En hoe dom om daar zo die schoen weg te gooien, wat win je daarmee? Ik verwacht ook van Antwerp geen ommekeer nu, dit is zoals verwacht.

Moet toch weer beter tegen Genk en Union.
Hoezo? Het was echt goed. Die 1-3 valt uit het niets en dan begint het in het kopje te spelen. Ze hadden weer drie dikke kansen gemist voor die eerste viel.

Hoezo? Het was echt goed. Die 1-3 valt uit het niets en dan begint het in het kopje te spelen. Ze hadden weer drie dikke kansen gemist voor die eerste viel.
Het moet veel scherper in de 2de helft, je zag dat het te rustig was van Club zijn kant en te makkelijk om die 2 goals te maken, ja de eerste valt weer uit de lucht maar als je daar wat steviger verdedigt komt die bal niet bij Janssen.

Nu deze fouten heb ik nog niet gezien tegen Genk of Union dus ik hoop dat het gewoon concentratieverlies is met wat arrogantie erbij

Ik heb t niet over genk, maar over deze match ;-)
Dat weet ik, maar ik kan je anti-Club gevoel niet los zien van je Genk-voorkeur. Als jij commentaar levert op een wedstrijd van Club is het zonder uitzondering klagen over hoe keihard ze de scheids wel niet meehadden, ook al slaat dat gewoon nergens op. Ik zie dat soort anti-supporteren hier gelukkig maar heel zelden van anderen.

Ik ben niet anti-club, tis gewoon lachwekkend wat n sjans die soms hebben..

Club kan mij basicly gestolen worden om t zo te zeggen

Ik ben niet anti-club, tis gewoon lachwekkend wat n sjans die soms hebben..

Club kan mij basicly gestolen worden om t zo te zeggen
Ok, maar op welk vlak werden ze vandaag nu bevoordeeld door de ref? Ik herinner mij 1 fase waar hij fout op Siquet fluit, terwijl het ingooi/hands moest zijn voor Antwerp.
Veelvuldige trekfouten van Antwerp op Club-spelers (vooral op Nilsson) werden ook fout beoordeeld.
De ref was, zoals we dat in onze competitie wel vaker zien, zeker niet perfect, heeft vooral weer te lang gewacht met kaarten trekken imo, maar heeft geen grote fouten gemaakt en al zeker geen resultaatbeslissende fouten.

Tzolis die geel moest krijgen en dan zou die geschorst zijn, maar dit uiteraard niet krijgt en dan die zwanenduik van vermant die ook niet bestraft wordt..

Nuja, blij dat we volgend jaar in ieder geval van die playoffs vanaf zijn, als genk minded zou ik dit belachelijk vinden moesten we de titel aan brugge moeten laten na n heel seizoen aan kop te hebben gestaan.. nuja was dit zo voor n andere ploeg vinden die supporters dat uiteraard ook.

Tzolis die geel moest krijgen en dan zou die geschorst zijn, maar dit uiteraard niet krijgt en dan die zwanenduik van vermant die ook niet bestraft wordt..
Op welke fase is dat van Tzolis? Ik zie me dat niet direct voor mij.

Die "zwanenduik" van Vermant kon je toch in de tweede herhaling zien dat hij effectief wordt aangetikt op de rechterhiel door de verdediger? Volledig per ongeluk, dat wel, maar zeker geen schwalbe.

Nuja, blij dat we volgend jaar in ieder geval van die playoffs vanaf zijn, als genk minded zou ik dit belachelijk vinden moesten we de titel aan brugge moeten laten na n heel seizoen aan kop te hebben gestaan.. nuja was dit zo voor n andere ploeg vinden die supporters dat uiteraard ook.
Voor die playoffs die verdwijnen wil ik ook wel een feestje houden, belachelijk systeem. Maar aangezien Genk altijd de grootste voorstander was, gun ik ze het wel om de titel zo nog te verkwanselen. :unsure:

Belachelijk zwakke prestatie weer, leek wel veteranenniveau de eerste 60 minuten. Gaan nog lange play-offs worden zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan