Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ferm schokeffect ook. Ganse match achter de bal gekropen en niks intentie om zelf wat te proberen.
Je hebt toch de spelers niet om gaan te domineren op Club. Dit is gewoon niet beter kunnen, top 3 heeft veel meer kwaliteiten.

Helft van de spelers komen uit blessures zonder enig matchritme.

Had er nu oprecht iemand verwacht dat Anderlecht met deze ploeg serieus tegenstand ging komen bieden, komaan zeg :rofl:

Niemand praat hier over domineren?

Er zijn hier degradatiekandidaten gepasseerd die hier meer kansen hebben gecreëerd dan Anderlecht.
En die ploegen verloren daar ook. Zelfs op Westerlo kregen we 0 kansen bij elkaar gevoetbald. Wat zou dat nu op Brugge anders geweest zijn? Wat ik hier zie vandaag, wist ik voor de aftrap al dat het zo ging lopen

En die ploegen verloren daar ook. Zelfs op Westerlo kregen we 0 kansen bij elkaar gevoetbald. Wat zou dat nu op Brugge anders geweest zijn? Wat ik hier zie vandaag, wist ik voor de aftrap al dat het zo ging lopen
Lees mijn post nog eens:

Ferm schokeffect ook. Ganse match achter de bal gekropen en niks intentie om zelf wat te proberen.
Meestal zie je na zo'n trainerswissel toch iets van verbetering in het spel. Of op z'n minst wat goede moed geeft naar de komende partijen toe.

Daar is werkelijk niets van te zien geweest, als het al zelfs niet platter was (zie niet elke pot van Anderlecht)

Lees mijn post nog eens:

Meestal zie je na zo'n trainerswissel toch iets van verbetering in het spel. Of op z'n minst wat goede moed geeft naar de komende partijen toe.

Daar is werkelijk niets van te zien geweest, als het al zelfs niet platter was (zie niet elke pot van Anderlecht)
Dat effect houden ze voor de bekerfinale :unsure:

5-1 winnen en de nacht eindigen met glitters op uw gezicht en filmkes van u eigen zien zingen "what a wonderful world" in de karaoke.
Playoff 1 stevig ingezet amai.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan