Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou hier net zeggen dat het allemaal terecht is, maar toen dacht ik even wat verder na.Wat voor een klucht is dit... Play-offs zijn weer begonnen en het feest begint weer.
Dit is gewoon het niveau van Gent...Gent zo hun best doen om niets in de weg te leggen en dan verpesten de VAR en Tolu het
Waarom geef je niet gewoon voordeel, penalty geven zonder gele of rode kaart is belachelijk vind ik.
3 kneusjes en 3 sterkte ploegen. Dit wil vooral zeggen dat als 1 van de sterke ploegen toevallig toch eens punten prijs geeft tegen een kneusje, wel eens in de problemen gaat komen voor de titelDit is gewoon het niveau van Gent...
Niet nodig om zo een zaken te verkondigen.
Kneusje van PO 1.
sorry, maar 4 goals en 2 penalty's tegen... da's niet ons niveau van de voorbije weken hoor.Dit is gewoon het niveau van Gent...
Niet nodig om zo een zaken te verkondigen.
Kneusje van PO 1.
Maar even veel punten als die andere zwakke ploegenDenk dat Gent de betere indruk maakt van de 3 zwakkere ploegen in po1.
Komen wel meermaals goed weg in het begin.

Kos de bevrijder gaat ons stress uitsparen9 weken van deze stress heb ik echt geen zin in.
Zo Denderend was het ook allemaal niet.sorry, maar 4 goals en 2 penalty's tegen... da's niet ons niveau van de voorbije weken hoor.