Dat klopt maar Humo is er ook altijd snel bij om dat allemaal negatief in het nieuws te brengen. Slimmer worden ze daar ook niet. Ik lig van die media zooi alvast niet wakkerMet Wouter zijn karakter zou het ook geen verrassing zijn natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt maar Humo is er ook altijd snel bij om dat allemaal negatief in het nieuws te brengen. Slimmer worden ze daar ook niet. Ik lig van die media zooi alvast niet wakkerMet Wouter zijn karakter zou het ook geen verrassing zijn natuurlijk.
Niet akkoord over De Bilde. Is net altijd heel negatief over Anderlecht. En gaf dat onlangs ook toe in een podcast dat hij de lat wat hoger legt voor Anderlecht in zijn commentaar.een ex-rsca-er als analist minder zou wel niet zo erg zijn: nogal veel Boeckx + De Bilde + Deschacht lately bij DAZN -> en geen van die drie is echt kritisch tov rsca hun spel
Adreyleson is gehuurd, Simic is eigendomWaarom wil een bestuur zich moeien met een opstelling? Dat is dan toch puur om de prijs van bepaalde spelers op te drijven, of om een of andere makelaar content te stellen? Veel sportieve voordelen kan het nooit hebben.

Deze man moet er gewoon uit . Dat em de koers gaat veranderen want van voetbal kent em gene zak .wOUTer is een visionair!!!
Bekijk bijlage 39282
Ik ben oprecht benieuwd wanneer we de bodem gaan bereiken.
Ik loop al een hele dag "waanzin, waanzin, waanzin" te mompelen...
Ik zal het maar niet typen, of de Nickname politie staat weer aan mijn deur. 
Misschien eens geen slecht gedacht om voor bv. Club Brugge te beginnen supporteren?En ondertussen is PETER VERBEKE de grote man op Neerpede omdat niemand er mee kan samenwerken. Wat was zijn bijnaam ook al weer in het Humo artikel?Ik zal het maar niet typen, of de Nickname politie staat weer aan mijn deur.
![]()
Waar is de tijd dat iedereen zo vol was van Verbeke
Een paar Brugse vrienden mij dat ook al meermaals aangeraden.Misschien eens geen slecht gedacht om voor bv. Club Brugge te beginnen supporteren?

Coach Felice Mazzu nam de Kameroener ook niet mee op stage. Hij werd niet fit bevonden om in Nederland mee de puntjes op de i te zetten richting play-downs. Hij herstelt en traint individueel in Sint-Truiden. Vraag is in welke mate Mazzu, die alleen honderd procent fitte spelers mee wilde, nog rekent op Lamkel Ze in de degradatiestrijd
Dat Lamkel Zé niet van plan is te blijven bij STVV, doet zijn laatste sociale media-post vermoeden. Daar hint hij met enkele emoji’s naar een vertrek. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Zullen zien hé. Heeft een lange weg gehad zonder nederlagen, maar de gekregen hulp van de refs mogen ze niet vergeten of die nederlaag was er sneller gekomen. Als ze de lijn doortrekken van hun laatste wedstrijd, kan het ook snel een Hubert verhaal wordenMilicevic mag nog even blijven bij Gent, geen slechte beslissing.

Tjah, die laatste wedstrijd is wel een gewoonte in Gent, de laatste jaren.Zullen zien hé. Heeft een lange weg gehad zonder nederlagen, maar de gekregen hulp van de refs mogen ze niet vergeten of die nederlaag was er sneller gekomen. Als ze de lijn doortrekken van hun laatste wedstrijd, kan het ook snel een Hubert verhaal worden
The man has a plan 
Ik zou de ref ook bedanken als ik zoveel strafschoppen krijg op een seizoenVoor de eerste keer in onze geschiedenis lijken ze in Genk de bescheidenheid overboord gegooid te hebben en is het narratief wel "we gaan er keihard voor". Geprofiteerd van dit weekend om een campagne te starten met een hoofdrolspeler in elke gewonnen titel, nl. Strupar, Daerden, Courtois en Trossard. Zeer mooi gedaan.
En ja, uiteraard kan het misgaan. Zou niet de eerste keer en zelfs niet de tweede keer zijn (de 4de meer bepaald). Maar deel van topclub zijn, is ook dat het niet elk jaar prijs is.
En dan doet Fink nog een dikke PR move naar de refs toe door ze op LinkedIn uitgebreid te bedankenThe man has a plan
![]()

Ik zou de ref ook bedanken als ik zoveel strafschoppen krijg op een seizoen![]()

Inderdaad, zal zeker een invloed hebben deze wedstrijden. We kunnen alleen hopen dat het weer niet bepalend wordt en alles eerlijk verloopt. Maar als je de eerste 30 matchen hebt gevolgd, weet je dat dat een utopie zal zijnZe lijken dit jaar inderdaad minder zin te hebben om ons te naaien als tijdens de PO's van 2023. Maar nu is het money time, dus we zien wel hoe het verder loopt![]()