Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
een ex-rsca-er als analist minder zou wel niet zo erg zijn: nogal veel Boeckx + De Bilde + Deschacht lately bij DAZN -> en geen van die drie is echt kritisch tov rsca hun spel
Niet akkoord over De Bilde. Is net altijd heel negatief over Anderlecht. En gaf dat onlangs ook toe in een podcast dat hij de lat wat hoger legt voor Anderlecht in zijn commentaar.

Waarom wil een bestuur zich moeien met een opstelling? Dat is dan toch puur om de prijs van bepaalde spelers op te drijven, of om een of andere makelaar content te stellen? Veel sportieve voordelen kan het nooit hebben.
Adreyleson is gehuurd, Simic is eigendom
Simic kan meerwaarde creëren als hij speelt, de andere niet 😊

wOUTer is een visionair!!!

IMG_0220.jpeg.1e8765bc78340cd97a13dad8cdea1517.jpeg

Ik ben oprecht benieuwd wanneer we de bodem gaan bereiken.

Ik loop al een hele dag "waanzin, waanzin, waanzin" te mompelen...

En ondertussen is PETER VERBEKE de grote man op Neerpede omdat niemand er mee kan samenwerken. Wat was zijn bijnaam ook al weer in het Humo artikel? ;) Ik zal het maar niet typen, of de Nickname politie staat weer aan mijn deur. :)

En ondertussen is PETER VERBEKE de grote man op Neerpede omdat niemand er mee kan samenwerken. Wat was zijn bijnaam ook al weer in het Humo artikel? ;) Ik zal het maar niet typen, of de Nickname politie staat weer aan mijn deur. :)
Misschien eens geen slecht gedacht om voor bv. Club Brugge te beginnen supporteren?

Waar is de tijd dat iedereen zo vol was van Verbeke

Profiteerde een beetje van het dal waar we toen al inzaten, en de trauma's die Devroe en Bayat ons hadden bezorgd.
Had ook een paar mooie Mercato's maar die waren ook wel mede dankzij de aanwezigheid van Kompany, maar eens Kompany weg was, zakte hij volledig door het ijs.
Ook zijn gedrag op de club, als schoothondje van Vandenhaute, zaken die tegen hem spreken.

Misschien eens geen slecht gedacht om voor bv. Club Brugge te beginnen supporteren?
Een paar Brugse vrienden mij dat ook al meermaals aangeraden.

Het zou wss beter zijn voor mijn tikker, en ik zou zowaar af en toe nog eens goed voetbal zien. ;)
Maar zal diep vanbinnen altijd fan blijven van het DNA en het merk Anderlecht. Hoe zeer Vandenhaute er alles aan doet om dat allemaal te verkloten.
Voor het goeie voetbal kijk ik dan wel naar de ploeg die Kompany coacht. :)

Coach Felice Mazzu nam de Kameroener ook niet mee op stage. Hij werd niet fit bevonden om in Nederland mee de puntjes op de i te zetten richting play-downs. Hij herstelt en traint individueel in Sint-Truiden. Vraag is in welke mate Mazzu, die alleen honderd procent fitte spelers mee wilde, nog rekent op Lamkel Ze in de degradatiestrijd

Dat Lamkel Zé niet van plan is te blijven bij STVV, doet zijn laatste sociale media-post vermoeden. Daar hint hij met enkele emoji’s naar een vertrek. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Oh nee, wat jammer voor STVV zeg. Wie had dat kunnen zien aankomen :biglaugh:

Zullen zien hé. Heeft een lange weg gehad zonder nederlagen, maar de gekregen hulp van de refs mogen ze niet vergeten of die nederlaag was er sneller gekomen. Als ze de lijn doortrekken van hun laatste wedstrijd, kan het ook snel een Hubert verhaal worden
Tjah, die laatste wedstrijd is wel een gewoonte in Gent, de laatste jaren.
En die 3 matchen ervoor had ik eigenlijk een 0/9 verwacht

Voor de eerste keer in onze geschiedenis lijken ze in Genk de bescheidenheid overboord gegooid te hebben en is het narratief wel "we gaan er keihard voor". Geprofiteerd van dit weekend om een campagne te starten met een hoofdrolspeler in elke gewonnen titel, nl. Strupar, Daerden, Courtois en Trossard. Zeer mooi gedaan.
En ja, uiteraard kan het misgaan. Zou niet de eerste keer en zelfs niet de tweede keer zijn (de 4de meer bepaald). Maar deel van topclub zijn, is ook dat het niet elk jaar prijs is.

En dan doet Fink nog een dikke PR move naar de refs toe door ze op LinkedIn uitgebreid te bedanken :laugh: The man has a plan :D

Laatst bewerkt:
Voor de eerste keer in onze geschiedenis lijken ze in Genk de bescheidenheid overboord gegooid te hebben en is het narratief wel "we gaan er keihard voor". Geprofiteerd van dit weekend om een campagne te starten met een hoofdrolspeler in elke gewonnen titel, nl. Strupar, Daerden, Courtois en Trossard. Zeer mooi gedaan.
En ja, uiteraard kan het misgaan. Zou niet de eerste keer en zelfs niet de tweede keer zijn (de 4de meer bepaald). Maar deel van topclub zijn, is ook dat het niet elk jaar prijs is.

En dan doet Fink nog een dikke PR move naar de refs toe door ze op LinkedIn uitgebreid te bedanken :laugh: The man has a plan :D
Ik zou de ref ook bedanken als ik zoveel strafschoppen krijg op een seizoen :lol:

Ik zou de ref ook bedanken als ik zoveel strafschoppen krijg op een seizoen :laugh:

Ze lijken dit jaar inderdaad minder zin te hebben om ons te naaien als tijdens de PO's van 2023. Maar nu is het money time, dus we zien wel hoe het verder loopt :)

edit: Al ben ik wel de niet-penalty tegen Gent en de vreemde beslissingen in Charleroi niet vergeten. Maar er zijn ook al lichte calls in ons voordeel geweest. Om maar te zeggen dat het dit jaar voor een keer eens wel in evenwicht lijkt en niet strikt in ons nadeel (zoals in 2023) of strikt in ons voordeel (wat heel vreemd genoeg bij velen het narratief lijkt).

Laatst bewerkt:
Ze lijken dit jaar inderdaad minder zin te hebben om ons te naaien als tijdens de PO's van 2023. Maar nu is het money time, dus we zien wel hoe het verder loopt :)
Inderdaad, zal zeker een invloed hebben deze wedstrijden. We kunnen alleen hopen dat het weer niet bepalend wordt en alles eerlijk verloopt. Maar als je de eerste 30 matchen hebt gevolgd, weet je dat dat een utopie zal zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan