Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft Anderlecht ooit eens miraculeus kampioen gemaakt na een achterstand van 10 punten in de PO. Zullen hopen zeker :laugh:

Toen was de kern ook wel van wat hoger niveau en hadt ge een minstens even grote kutcoach met Sjonnie. De kern die wij onder Van Den Brom hadden, had ik wel eens willen zien onder Fink of zelfs Vrancken.

Maar kga eerlijk zijn. Ik heb wel "schrik" voor dat korte termijn effect.

Laatst bewerkt:
Toen was de kern ook wel van wat hoger niveau en hadt ge een minstens even grote kutcoach met Sjonnie. De kern die wij onder Van Den Brom hadden, had ik wel eens willen zien onder Fink of zelfs Vrancken.

Schrik zou ik niet krijgen

Hun eerste 3 matchen tegen de top 3... elk punt dat hij haalt zal half mirakel zijn, tenzij de geblesseerden plots allemaal wonderbaarlijk genezen en plots competitieritme hebben.

Hun eerste 3 matchen tegen de top 3... elk punt dat hij haalt zal half mirakel zijn, tenzij de geblesseerden plots allemaal wonderbaarlijk genezen en plots competitieritme hebben.
Die heeft niets te verliezen. Maar toch gaat hij "een blok" zetten, en vooral "strijd" en "een goede organisatie" willen zien. Tegen ons pakt hij zo een puntje, maar tegen Genk & Brugge waarschijnlijk niet. Tenzij de druk hen zou verlammen. Die playoffs doen toch iets raar met een mens.

en al zeker met Moris & Vanzeir

Wouter wilt gewoon geen leugenaar zijn!
'Wie denkt dat dit het dieptepunt is, het kan altijd dieper'
Hij moet zijn statement in leven houden e! :laugh:

Die heeft niets te verliezen. Maar toch gaat hij "een blok" zetten, en vooral "strijd" en "een goede organisatie" willen zien.
Anderlecht heeft daar toch helemaal niet de ploeg voor? En het is ook niet alsof deze kern tegen de top 3 al getoond heeft dat ze resultaat kunnen halen hé ;)

en dat is net het probleem: vroeger kon je rsca met de ogen dicht herkennen door hun (arrogante) speelstijl, balletje rondtikken, dominant zijn, vloeiend aanvalspel -> nu heb ik geen flauw idee wat de stijl van rsca nog is...

Anderlecht heeft daar toch helemaal niet de ploeg voor? En het is ook niet alsof deze kern tegen de top 3 al getoond heeft dat ze resultaat kunnen halen hé ;)

en dat is net het probleem: vroeger kon je rsca met de ogen dicht herkennen door hun (arrogante) speelstijl, balletje rondtikken, dominant zijn, vloeiend aanvalspel -> nu heb ik geen flauw idee wat de stijl van rsca nog is...

Ge lijkt zo zeker. Of zijt ge maar kwhasi zeker?

Ik heb het al vaak gezegd en ik blijf het zeggen: zolang Wouter Vandenhaute daar aan de knoppen blijft zitten gaat het nooit helemaal goed komen met RSCA.

Heeft Anderlecht ooit eens miraculeus kampioen gemaakt na een achterstand van 10 punten in de PO. Zullen hopen zeker :laugh:
En de twee jaren erna schandalig 3de geworden met de beste kern van het land en met schijtvoetbal.

Ook geen greintje zelfkritiek.

Klopt dat Kompany hem ook bijna had terug gehaald, in de rol die Simon Davies had dan wel te verstaan. Dus als kegelzetter. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan