Heeft Anderlecht ooit eens miraculeus kampioen gemaakt na een achterstand van 10 punten in de PO. Zullen hopen zeker 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft Anderlecht ooit eens miraculeus kampioen gemaakt na een achterstand van 10 punten in de PO. Zullen hopen zeker![]()
Schrik zou ik niet krijgenToen was de kern ook wel van wat hoger niveau en hadt ge een minstens even grote kutcoach met Sjonnie. De kern die wij onder Van Den Brom hadden, had ik wel eens willen zien onder Fink of zelfs Vrancken.
Maar kga eerlijk zijn. Ik heb wel "schrik" voor dat korte termijn effect.
Hun eerste 3 matchen tegen de top 3... elk punt dat hij haalt zal half mirakel zijn, tenzij de geblesseerden plots allemaal wonderbaarlijk genezen en plots competitieritme hebben.Toen was de kern ook wel van wat hoger niveau en hadt ge een minstens even grote kutcoach met Sjonnie. De kern die wij onder Van Den Brom hadden, had ik wel eens willen zien onder Fink of zelfs Vrancken.
Maar kga eerlijk zijn. Ik heb wel "schrik" voor dat korte termijn effect.
Die heeft niets te verliezen. Maar toch gaat hij "een blok" zetten, en vooral "strijd" en "een goede organisatie" willen zien. Tegen ons pakt hij zo een puntje, maar tegen Genk & Brugge waarschijnlijk niet. Tenzij de druk hen zou verlammen. Die playoffs doen toch iets raar met een mens.Hun eerste 3 matchen tegen de top 3... elk punt dat hij haalt zal half mirakel zijn, tenzij de geblesseerden plots allemaal wonderbaarlijk genezen en plots competitieritme hebben.
Anderlecht heeft daar toch helemaal niet de ploeg voor? En het is ook niet alsof deze kern tegen de top 3 al getoond heeft dat ze resultaat kunnen halen héDie heeft niets te verliezen. Maar toch gaat hij "een blok" zetten, en vooral "strijd" en "een goede organisatie" willen zien.
Anderlecht heeft daar toch helemaal niet de ploeg voor? En het is ook niet alsof deze kern tegen de top 3 al getoond heeft dat ze resultaat kunnen halen hé
en dat is net het probleem: vroeger kon je rsca met de ogen dicht herkennen door hun (arrogante) speelstijl, balletje rondtikken, dominant zijn, vloeiend aanvalspel -> nu heb ik geen flauw idee wat de stijl van rsca nog is...
En de twee jaren erna schandalig 3de geworden met de beste kern van het land en met schijtvoetbal.Heeft Anderlecht ooit eens miraculeus kampioen gemaakt na een achterstand van 10 punten in de PO. Zullen hopen zeker![]()

WVDH wil gewoon een nieuw poppetje met nieuwe touwtjes om aan te trekken, die van Hubert zullen kapot geweest zijn