Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een clubicoon binnenhalen helpt om de supporters te sussen.
't is nodig. 't is echt om schrik van te krijgen, die' supporters':unsure:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2025%2F02%2F27%2F67bd1f6d-dbff-42c7-99a4-892220863174.jpg

Cercle had de kern niet om en Europees en in de JPL league telkens te presteren. 2 coaches buitengooien in 1 seizoen is als bestuur falen. Sorry maar Cercle is gewoon slecht bestuurd. Ze hebben de afgelopen 2 jaar voor 35M + spelers verkocht en wat hebben ze daarmee gedaan?

Cercle had over de jaren heen toch substantiele putten geslagen die met dit geld gedempt moesten worden? Ik meende me te herinneren dat Cercle aan 20 miljoen euro verlies zat in de afgelopen paar jaren.

1 april grapjes maak je op de dag zelf, niet vooraf.

Het is voorlopig wel de ‘glimlach van de dag’ in ieder geval

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ach ja. Korte termijn zullen er mssn wat puntjes volgen, maar wat zijn ze daar aan het denken. Anderlecht wordt echt meer en meer het Man United van Engeland.

Misschien voor de komende playoffs een goede ingreep met schokeffect en een betere organisatie, maar volgend jaar met Kerst zitten ze terug met de handen in het haar van het slechte voetbal dat ze zien.

Anderlecht blijft toch rare dingen doen.

Terecht toch. Hubert heeft veel te weinig ervaring voor deze job. Had nooit goed gekomen

Ik denk dat het lachwekkende ook niet het ontslag is, maar wel wie hem komt vervangen.
Die gast moet toch echt iets in een kluis hebben zitten dat die jobs blijft krijgen.

Die krijgt mssn wat puntjes gehaald op korte termijn. Ge weet wel "nieuwe bezems". Maar voor de toekomst van Anderlecht is dit toch opnieuw een dramatische zet?

Ik denk dat het lachwekkende ook niet het ontslag is, maar wel wie hem komt vervangen.
Die gast moet toch echt iets in een kluis hebben zitten dat die jobs blijft krijgen.

Die krijgt mssn wat puntjes gehaald op korte termijn. Ge weet wel "nieuwe bezems". Maar voor de toekomst van Anderlecht is dit toch opnieuw een dramatische zet?
Inderdaad, ik las het bericht en zag dan de eerste reply over 1-april grap maar ging voor de zekerheid naar Sporza: daar niks te zien (bizar toch?).
Ik dacht dus: damn, jammer, had echt wel grappig geweest.

Ik kom terug naar hier, lees wat verder, blijkt toch echt, ga naar HLN en effectief artikel met ontslag.... fully agree met @starspike : ontslag Hubert zeer begrijpelijk, maar Hasi, really??

WVDH wil gewoon een nieuw poppetje met nieuwe touwtjes om aan te trekken, die van Hubert zullen kapot geweest zijn

Sportief directeur van Anderlecht en Hasi hebben toch een duidelijke connectie? Dus opzich niet zo verbazend.

Kan me ook wel inbeelden dat ook Hasi een tussenpaus is voor enkel de PO's. Vond het sowieso al vreemd dat Hubert het mocht proberen als T1.

Maakt het nog steeds vreemd, maar wel iets begrijpelijker dan die echt de nieuwe coach maken. Al zal het bij "cava" PO's wel zo zijn.
En korte termijn krijgt Hasi wel altijd een schok effect klaar om na een maand of twee de irritaties te zien komen.

Hopelijk is dat schock effect ook in ons voordeel, gezien wij de eerste thuismatch van RSCA in de PO's hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan