Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de opeenstapeling van die zaken, maar ze zouden beter focussen op beter spelen. Op bezoek geweest bij jullie. Toch ook veel spelers die bij 2-0 voor staan nog even gaan liggen. Belachelijk gedrag…

Uiteraard wel terecht gewonnen. 100% efficiëntie en mooie goal Silva
Bwa. Cercle verdiende hier toch wel een gelijkspel imo, zeker voor hun tweede helft. Pas toen men echt vol in de aanval ging kon Anderlecht echt doorduwen.

Weer belachelijke prestatie van Anderlecht. Zo zwak in het samenspel. En een grote periode gewoon weggespeeld door Cercle.

Dat gedrag van bepaalde spelers echt degoutant. Coosemans daar een echte krak in. Speelt een heel sterk seizoen, maar gedraagt zich bij momenten echt als een idioot. Maar hij was zeker niet de enige. Angulo daar ook buiten de lijnen gevallen. Dan opstaan, paar meter naar binnen lopen, en dan gaan zitten. Mag men van mij gerust geel voor geven.

Bwa. Cercle verdiende hier toch wel een gelijkspel imo, zeker voor hun tweede helft. Pas toen men echt vol in de aanval ging kon Anderlecht echt doorduwen.

Weer belachelijke prestatie van Anderlecht. Zo zwak in het samenspel. En een grote periode gewoon weggespeeld door Cercle.

Dat gedrag van bepaalde spelers echt degoutant. Coosemans daar een echte krak in. Speelt een heel sterk seizoen, maar gedraagt zich bij momenten echt als een idioot. Maar hij was zeker niet de enige. Angulo daar ook buiten de lijnen gevallen. Dan opstaan, paar meter naar binnen lopen, en dan gaan zitten. Mag men van mij gerust geel voor geven
Bwah da liggen , hoort bij het spelleke he , hetzelfde een beetje als een verdediger een vinger in zen rug voelt en gaat vallen .
Coosemans kan misschien comedie spelen ( nogthans zie hem discuteren met Kikkenborg na de match dat hij iets voelde )
Angulo heeft nog nooit 90 min geshot dus die kan krampen hebben :)
En iedereen doet het , zelfs Mpabe

Dat gedrag van bepaalde spelers echt degoutant. Coosemans daar een echte krak in. Speelt een heel sterk seizoen, maar gedraagt zich bij momenten echt als een idioot. Maar hij was zeker niet de enige. Angulo daar ook buiten de lijnen gevallen. Dan opstaan, paar meter naar binnen lopen, en dan gaan zitten. Mag men van mij gerust geel voor geven.
Angulo is daar nooit volledig buiten de lijnen geweest, maar was idd beter blijven liggen ipv die paar stappen te zetten

Voor de keepers kan je idd beter meteen geel geven voor spelbederf.

Weggespeeld zou ik nu echt nie zeggen, Coosemans heeft een aantal reddingen moeten doen, geen miraculeuze saves vind ik. En Anderlecht heeft aan de overkant toch ook wel aan aantal mogelijkheden gehad. Zeker een aantal die nog in extremis werden afgeblokt.
3-0 is wel overdreven

Bwah da liggen , hoort bij het spelleke he , hetzelfde een beetje als een verdediger een vinger in zen rug voelt en gaat vallen .
Coosemans kan misschien comedie spelen ( nogthans zie hem discuteren met Kikkenborg na de match dat hij iets voelde )
Angulo heeft nog nooit 90 min geshot dus die kan krampen hebben :)
En iedereen doet het , zelfs Mpabe
Ik herinner mij toch een andere mening van u in het verleden over zo'n zaken, maar toen was het natuurlijk bij een andere club.

Maar goed, los daarvan, "horen bij het spelletje" vind ik zever, het hoort niet bij het spelletje, het maakt het spelletje kapot en het moet gewoon bestraft worden. Geel voor spelbederf is gepast.

Maar goed, los daarvan, "horen bij het spelletje" vind ik zever, het hoort niet bij het spelletje, het maakt het spelletje kapot en het moet gewoon bestraft worden. Geel voor spelbederf is gepast.
Inderdaad, of het nu Coosemans is die een blessure veinst, of Mignolet zodat een van zijn spelers nieuwe schoenen kan aandoen. Zelfde bij het opnieuw binnenkomen van het veld nadat je met een blessure hebt buitengelegen (dat hebben dan zowel Angulo als Vetlessen al gedaan), zo'n spelbederf mag van mij ook steeds met geel bestraft worden. Al is het met de doelmannen een grijze zone natuurlijk omdat je op die moment niet weet of het echt is of niet.

In dat artikel op sporza wordt Alderweireld een clubicoon genoemd. Is dat niet redelijk bij de haren getrokken voor een speler die pas in de winter van zijn carrière verbonden raakt met de club en er hooguit 3 seizoenen voor speelt?

In dat artikel op sporza wordt Alderweireld een clubicoon genoemd. Is dat niet redelijk bij de haren getrokken voor een speler die pas in de winter van zijn carrière verbonden raakt met de club en er hooguit 3 seizoenen voor speelt?
Zijn goal die hen kampioen maakte geeft je wel een bepaalde status natuurlijk.

Die goal op Genk heeft hem dat statuut bij Antwerp gegeven.

Wij hebben ook spelers gehad waar ze tien jaar later nog altijd over afgaan bij ons en die ook maar een beperkt aantal jaar bij ons gezet hebben. Een Malinovskyi dweept iedereen (terecht) nog mee en die heeft hier ook maar 4 jaar gezeten. Maar inderdaad: een prijs gewonnen.
Bij Alderweireld speelt ook wel mee dat het een kind van de stad is. Een echte Antwerpenaar die bij Antwerp speelt en er prijzen haalt. I get it.

Een 4e plaats zou mooi zijn voor Europees, maar zal toch moeilijk zijn. Moet al minstens 2 matchen van de 10 meer winnen dan (pietenploeg) Anderlecht.

Nu nog afwachten wat de schade is aan Alderweireld.

Wij hebben ook spelers gehad waar ze tien jaar later nog altijd over afgaan bij ons en die ook maar een beperkt aantal jaar bij ons gezet hebben. Een Malinovskyi dweept iedereen (terecht) nog mee en die heeft hier ook maar 4 jaar gezeten. Maar inderdaad: een prijs gewonnen.
Bij Alderweireld speelt ook wel mee dat het een kind van de stad is. Een echte Antwerpenaar die bij Antwerp speelt en er prijzen haalt. I get it.

Dat is ook net het mooiste: een club met toppers die ook geboren en getogen zijn in die stad. Dat zijn voor mij toch net altijd iets grotere iconen dan een iemand random uit het random buitenland ofzo die dan de prijzen pakt. Zoals Club Brugge wiens iconen (bijna) allemaal Limburgers zijn. 😂

Dat is ook net het mooiste: een club met toppers die ook geboren en getogen zijn in die stad. Dat zijn voor mij toch net altijd iets grotere iconen dan een iemand random uit het random buitenland ofzo die dan de prijzen pakt. Zoals Club Brugge wiens iconen (bijna) allemaal Limburgers zijn. 😂
Sinds wanneer is Limburg het random buitenland? :unsure:

Limburg is toch wel een beetje buitenland, hebben daar totaal andere normen en waarden. Hoe kom je er zelfs bij om een curryworst een lange hamburger te noemen.

Als rasechte Gentenaar hou ik wel van het mooie Limburg :love:

Ontopic: €10 ingezet op winst voor Kortrijk, stond in de sterren geschreven :)
We gaan echt afzien in de po's tegen de top 3.

Puur objectief bekeken als neutraal toeschouwer die geen enkele band heeft met een provincie, moet ik ook wel beginnen dat Limburgers de fijnste mensen zijn. Ook hier op het forum doorgaans de meest nuchtere kijk op de dingen te vinden bij de Limburgers. Zelfs de inwijkelingen. Chapeau aan alle Limburgers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan