Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen met basketkennis, koerskennis, tv kennis en nu ook al altletiekkennis.

Nu alleen nog wat mensen die ook iets van voetbal kennen. Na zijn trauma’s met Kompany en Kindermans staat Wouter er nog altijd niet voor te springen. ;)

Mannen met basketkennis, koerskennis, tv kennis en nu ook al altletiekkennis.

Nu alleen nog wat mensen die ook iets van voetbal kennen. Na zijn trauma’s met Kompany en Kindermans staat Wouter er nog altijd niet voor te springen. ;)
Papa Borlee is toch ook wel de laatste persoon die je in je staff wil toevoegen??

Die maakt overal ambras en zal er wel voor zorgen dat hijzelf en zijn familie er beter zal uitkomen, maar wat kan hij nu van advies geven over een contactsport zoals voetbal?

Papa Borlee is toch ook wel de laatste persoon die je in je staff wil toevoegen??

Die maakt overal ambras en zal er wel voor zorgen dat hijzelf en zijn familie er beter zal uitkomen, maar wat kan hij nu van advies geven over een contactsport zoals voetbal?
Zou als consultant voor de medische staf zijn.

En over blessures kunnen de Borlees wel goed meespreken, zeker Jonathan.

Zou als consultant voor de medische staf zijn.

En over blessures kunnen de Borlees wel goed meespreken, zeker Jonathan.
goh, 400m lopen vergelijkbaar met voetbal? Toch totaal ander soort blessures?

zijn lopers lopen ook altijd mooi rechtdoor, voetballers hebben net zware belasting op kniëen door het veel draaien en keren, een "transfer" waar ik niet direct jaloers op ben

Ik snap ook niet goed waarom ge zo een hautaine zak die met iedereen ambras maakt moet binnen halen. Ook weer eentje die een aardige duit zal kosten.

Ook dezelfde blessure als deze winter.

Lijkt echt alsof die veel te vroeg is moeten terugkeren, en nooit echt volledig fit was.
Inderdaad, zou wel verklaren waarom die zo slecht teruggekeerd is na zijn blessure. Dan zijn er wel weer kansen voor Maamar vermoed ik, gezien die momenteel een trapje boven Foket staat.

Ook dezelfde blessure als deze winter.

Lijkt echt alsof die veel te vroeg is moeten terugkeren, en nooit echt volledig fit was.
Blijkbaar een spierscheur in het bovenbeen volgens Hubert, en zal twee maanden out i.p.v. de oorspronkelijke 1 maand. Mist dus de Bekerfinale en een groot deel van de playoffs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan