Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Cuyper onderweg naar zijn auto bespuwd en overgoten met bier door Cercle "supporters".

Maar het is een familiale vereniging met allemaal koorknaapjes mijnheer!

Toch boven gemiddelde jpl verdediger niet ?
Als hij fit blijft.. Kompany was ook beter dan gemiddelde met zijn terugkeer bij RSCA, maar er op rekenen kon je niet natuurlijk. Ik vrees een zelfde verhaal voor Vertonghen. Al zie ik hem niet direct de combinatie met coach maken 🙃

Had ik het voor het zeggen bij Club, ik zou Dolberg gewoon halen bij RSCA. Is zowat de enige daar die echt op kampioenenniveau is, en met de (flank)aanvoer bij Club zie ik die er daar vlotjes 25 of 30 binnenknallen op een seizoen. Hoewel Jutgla het meer dan verdienstelijk doet is Dolberg toch een niveau hoger imo.

Zou 20 miljoen overdreven zijn? :tongue:

Had ik het voor het zeggen bij Club, ik zou Dolberg gewoon halen bij RSCA. Is zowat de enige daar die echt op kampioenenniveau is, en met de (flank)aanvoer bij Club zie ik die er daar vlotjes 25 of 30 binnenknallen op een seizoen. Hoewel Jutgla het meer dan verdienstelijk doet is Dolberg toch een niveau hoger imo.

Ga dan liever voor Ivanovic van Union, we gaan toch niet rsca gaan sponsoren en uit het dal helpen klimmen zeker? :biglaugh:

Ik zou niet meer dan 8 geven voor Dolberg.

Prima JPL spits, maar zit geen rek meer op dus oppassen om niet te veel kapitaal te vernietigen.

Wel benieuwd wat Club deze zomer gaat doen. Kan wel eens uitdagend worden.

20-25 miljoen lijkt me een correcte prijs, topspits.

Nen trainer met een herkenbaar AANVALLEND systeem .
Meer moet da ni zijn imo
Huerta heeft al op alle posities gespeeld
Angulo valt altijd goed in op links , waar zet Hubert hem gisteren , rechts
De verdediging word elke week geswitched tussen Hey , Adri , Simic = nul automatismes ( Simic nog maar 19 en Hey 21 )
Over het midddenveld gaank nog ni eens over beginnen
Tuurlijk sijn er TEVEEL geblesseerden en moet je met een spits spelen waarbij Vandenstock zen haren zouden uitvallen
Den Beker zal voor ons het hoogst haalbare zijn maar als Brugge doordrukt gaan we gewoon een pandoering krijgen
4des in POs vink al vrij optimistisch maar je weet nooit wat er gebeurd in dit systeem
Of zoals Union: het systeem door uw sportief directeur laten bepalen.
Hoe veel trainers en spelers er ook passeren, de speelstijl blijft krak hetzelfde. Voor iedereen duidelijk. Wij spelen altijd in een 2-spitsen systeem.
Als je bij iedere trainer opnieuw heel uw systeem gaat aanpassen is het wel moeilijk om als team daar telkens mee aan de slag te gaan.

Nu bij inkomende transfers weten die ook heel duidelijk waar ze aan toe gaan zijn.

Ga dan liever voor Ivanovic van Union, we gaan toch niet rsca gaan sponsoren en uit het dal helpen klimmen zeker? :biglaugh:

Nielsen, Nilsson, nu Ivanovic? Liever niet. Ik hoop nu toch echt dat we de meesten volgend jaar ook nog bij ons zullen hebben.

Indien blessurevrij: akkoord, maar op basis van het huidig seizoen: no way
Heeft nu zijn eerste langere blessure sinds hij bij de club zit, als ik het me goed herinner? Verder wel gewoon 14 goals in 22 wedstrijden in de competitie dit seizoen, topcijfers.

Ter vergelijking: Jutgla heeft er 7 in 26, en Nillson 9 in 21 in een veel beter draaiende ploeg. Nuja, enkel goals zeggen niet alles natuurlijk, maar je snapt mijn punt wel :wink:

Maar Club zal dan wel opnieuw (zoals enkele jaren geleden) geconfronteerd worden met nog altijd deel uit te maken van de Belgische competitie. De meeste spelers hebben hun ogen op meer dan België staan. Ge had bvb een Boniface voor 20 miljoen hebben willen halen, die was nog niet gekomen. Idem in het buitenland. Ge kunt gaan voor een Jashari en daar hebt ge dan 50% kans dat die voor België kiest, maar zo spelers zijn al zeer snel weg. Als we Bangoura niet hadden, was Sattlberger wsl ook op een dergelijke manier geëvolueerd.

In Genk Heynen verlengd tot 2029. Echt onze Vanaken die jongen :D

Of zoals Union: het systeem door uw sportief directeur laten bepalen.
Hoe veel trainers en spelers er ook passeren, de speelstijl blijft krak hetzelfde. Voor iedereen duidelijk. Wij spelen altijd in een 2-spitsen systeem.
Als je bij iedere trainer opnieuw heel uw systeem gaat aanpassen is het wel moeilijk om als team daar telkens mee aan de slag te gaan.

Nu bij inkomende transfers weten die ook heel duidelijk waar ze aan toe gaan zijn.

Nielsen, Nilsson, nu Ivanovic? Liever niet. Ik hoop nu toch echt dat we de meesten volgend jaar ook nog bij ons zullen hebben.
Dat is wat ik bedoel , sinds Kompany geen duidelijk systeem meer .

Ik zou niet meer dan 8 geven voor Dolberg.

Prima JPL spits, maar zit geen rek meer op dus oppassen om niet te veel kapitaal te vernietigen.

Wel benieuwd wat Club deze zomer gaat doen. Kan wel eens uitdagend worden.
Voor 8 moogde zen haar is kammen.

Voor 8 moogde zen haar is kammen.
Veel boven de 10 zou me anderzijds ook wel verbazen, maar je weet nooit. 2 jaar terug voor 5 (?) gekocht en laat ons eerlijk zijn, ondanks zijn goals is hij niet talk of the town, al zeker niet internationaal.
Naar het buitenland voor 15 denk ik. Of nog een jaar bij Anderlecht en hopen dat hij geen blessures oploopt om er dan meer uit te halen, maar dan leunt hij ook wel weer dicht bij de 30 jaar aan.

Vandeven en Borlee vervoegen de medische staf van RSCA als raadgevers maar niet omdat die onder vuur ligt volgens (jug).

Coosemans, Rits en co kunnen in september meedoen aan de Memorial Van Damme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan