Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij fit blijft.. Kompany was ook beter dan gemiddelde met zijn terugkeer bij RSCA, maar er op rekenen kon je niet natuurlijk. Ik vrees een zelfde verhaal voor Vertonghen. Al zie ik hem niet direct de combinatie met coach makenToch boven gemiddelde jpl verdediger niet ?

Top 3 ligt vast en de plaatsen 4-6 ook.Rsca is gewoon te matig voor top drie. Dolberg is anderlecht waardig en stroeykens al de rest is te min. En ja een fitte vertonghen ook

Ga dan liever voor Ivanovic van Union, we gaan toch niet rsca gaan sponsoren en uit het dal helpen klimmen zeker?Had ik het voor het zeggen bij Club, ik zou Dolberg gewoon halen bij RSCA. Is zowat de enige daar die echt op kampioenenniveau is, en met de (flank)aanvoer bij Club zie ik die er daar vlotjes 25 of 30 binnenknallen op een seizoen. Hoewel Jutgla het meer dan verdienstelijk doet is Dolberg toch een niveau hoger imo.
Zou 20 miljoen overdreven zijn?![]()

Ik zou niet meer dan 8 geven voor Dolberg.Had ik het voor het zeggen bij Club, ik zou Dolberg gewoon halen bij RSCA. Is zowat de enige daar die echt op kampioenenniveau is, en met de (flank)aanvoer bij Club zie ik die er daar vlotjes 25 of 30 binnenknallen op een seizoen. Hoewel Jutgla het meer dan verdienstelijk doet is Dolberg toch een niveau hoger imo.
20-25 miljoen lijkt me een correcte prijs, topspits.Had ik het voor het zeggen bij Club, ik zou Dolberg gewoon halen bij RSCA. Is zowat de enige daar die echt op kampioenenniveau is, en met de (flank)aanvoer bij Club zie ik die er daar vlotjes 25 of 30 binnenknallen op een seizoen. Hoewel Jutgla het meer dan verdienstelijk doet is Dolberg toch een niveau hoger imo.
Indien blessurevrij: akkoord, maar op basis van het huidig seizoen: no way20-25 miljoen lijkt me een correcte prijs, topspits.
Of zoals Union: het systeem door uw sportief directeur laten bepalen.Nen trainer met een herkenbaar AANVALLEND systeem .
Meer moet da ni zijn imo
Huerta heeft al op alle posities gespeeld
Angulo valt altijd goed in op links , waar zet Hubert hem gisteren , rechts
De verdediging word elke week geswitched tussen Hey , Adri , Simic = nul automatismes ( Simic nog maar 19 en Hey 21 )
Over het midddenveld gaank nog ni eens over beginnen
Tuurlijk sijn er TEVEEL geblesseerden en moet je met een spits spelen waarbij Vandenstock zen haren zouden uitvallen
Den Beker zal voor ons het hoogst haalbare zijn maar als Brugge doordrukt gaan we gewoon een pandoering krijgen
4des in POs vink al vrij optimistisch maar je weet nooit wat er gebeurd in dit systeem
Ga dan liever voor Ivanovic van Union, we gaan toch niet rsca gaan sponsoren en uit het dal helpen klimmen zeker?![]()
Ga dan liever voor Ivanovic van Union, we gaan toch niet rsca gaan sponsoren en uit het dal helpen klimmen zeker?![]()
Heeft nu zijn eerste langere blessure sinds hij bij de club zit, als ik het me goed herinner? Verder wel gewoon 14 goals in 22 wedstrijden in de competitie dit seizoen, topcijfers.Indien blessurevrij: akkoord, maar op basis van het huidig seizoen: no way

Ik denk dat die Ivanovic niet te betalen is voor een Belgische ploeg.

Dat is wat ik bedoel , sinds Kompany geen duidelijk systeem meer .Of zoals Union: het systeem door uw sportief directeur laten bepalen.
Hoe veel trainers en spelers er ook passeren, de speelstijl blijft krak hetzelfde. Voor iedereen duidelijk. Wij spelen altijd in een 2-spitsen systeem.
Als je bij iedere trainer opnieuw heel uw systeem gaat aanpassen is het wel moeilijk om als team daar telkens mee aan de slag te gaan.
Nu bij inkomende transfers weten die ook heel duidelijk waar ze aan toe gaan zijn.
Nielsen, Nilsson, nu Ivanovic? Liever niet. Ik hoop nu toch echt dat we de meesten volgend jaar ook nog bij ons zullen hebben.
Voor 8 moogde zen haar is kammen.Ik zou niet meer dan 8 geven voor Dolberg.
Prima JPL spits, maar zit geen rek meer op dus oppassen om niet te veel kapitaal te vernietigen.
Wel benieuwd wat Club deze zomer gaat doen. Kan wel eens uitdagend worden.
Gezien die toch al halverwege de 20 is 15 -18 miljoen. Deels mislukt in Frankrijk...en een PL spits zie ik er niet in.20-25 miljoen lijkt me een correcte prijs, topspits.
Veel boven de 10 zou me anderzijds ook wel verbazen, maar je weet nooit. 2 jaar terug voor 5 (?) gekocht en laat ons eerlijk zijn, ondanks zijn goals is hij niet talk of the town, al zeker niet internationaal.Voor 8 moogde zen haar is kammen.