Idd, had de meeste beslissende fases!Man van de match vandaag!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, had de meeste beslissende fases!Man van de match vandaag!
Nee laatste jaren is er nog niemand doorgegaan tot de CL als 2de. Is ook in het begin van het seizoen waarin het voor iedereen nog zoeken isBrugge is er wel al in geslaagd in van de vorige jaren nee? En ze hebben ondertussen toch een hoge coefficient ga ik vanuit. Ze zijn zeker de enige Belgische ploeg die zeker een kans hebben om die voorrondes te overleven.
Inderdaad gewoon rustig blijven. Ik vond het ook allemaal frustrerend maar als tzolis niet zo onstuimig ingaat op de middenlijn, verlies je die match niet. Dan mogen er nog 3 slechte scheidsrechters op het veld staan.M'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
Als ge bevoordeelde beslissingen krijgt hoor ik u heel het seizoen niM'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
M'enfin, Brugge was de enigste die probeerde te voetballen en kwam verdiend op voorsprong.Stop toch eens met zagen op Visser. Brugge heeft dit gewoon aan zichzelf te danken.
Toch wel, tegen dinamo Kiev dacht ik? Geen idee of er toen een rechtstreeks ticket was als je dat wil zeggen.Nee laatste jaren is er nog niemand doorgegaan tot de CL als 2de. Is ook in het begin van het seizoen waarin het voor iedereen nog zoeken is
Er was een fase waar Lazare via een tackle op de bal de bal afsnoepte van Jutgla en een beloftevolle aanval kon opzetten, Visser floot onbegrijpelijk voor een fout van Lazare.M'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
(al is dat toegegeven wel de enige dubieuze call vóór Club die ik me direct herinner).Antwerp tegen Athene bedoel je ? Die waren kampioen en niet rechtstreeks geplaatst. Kampioenen spoor is altijd iets makkelijk dan niet kampioenen spoor. 2de komt altijd in dat niet kampioenen spoor en zoals ik me herinner van Union, Genk laatste jaren , was het steeds eruitToch wel, tegen dinamo Kiev dacht ik? Geen idee of er toen een rechtstreeks ticket was als je dat wil zeggen.
Je verandert ook rap van kant e! Tijd voor een Vanaken avatarKnap van Standard wel. Goede arbitrage ook.
Sorry ik bedoelde club. Vijf jaar geleden als tweede in de voorronde tegen Kiev dus. Maar zoals gezegd kunnen er dit jaar 2 ploegen rechtstreeks kwalificeren maar enkel indien club tweede is. We zullen het maar doen voor het Belgische voetbal!Antwerp tegen Athene bedoel je ? Die waren kampioen en niet rechtstreeks geplaatst. Kampioenen spoor is altijd iets makkelijk dan niet kampioenen spoor. 2de komt altijd in dat niet kampioenen spoor en zoals ik me herinner van Union, Genk laatste jaren , was het steeds eruit
Neen. @JelleCa heeft er u net al één gezegdM'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
haha ja ik was 4 jaar terug gegaan.Sorry ik bedoelde club. Vijf jaar geleden als tweede in de voorronde tegen Kiev dus. Maar zoals gezegd kunnen er dit jaar 2 ploegen rechtstreeks kwalificeren maar enkel indien club tweede is. We zullen het maar doen voor het Belgische voetbal!
Wat deed die dan?
Verhaeghe is een idioot en zegt domme dingen, maar hij kan wel een club succesvol leiden.