Vond je het een onterechte penalty dan? (eerlijke vraag).Bestolen door de ref. Standard verdient hier niks en ik zie ze nog winnen tegen 10.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond je het een onterechte penalty dan? (eerlijke vraag).Bestolen door de ref. Standard verdient hier niks en ik zie ze nog winnen tegen 10.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Tzolis liep zelfs weg van de scheids na die strafschopovertredingTzolis krijgt die eerste geel niet voor zijn zogezegde duik, maar voor zijn reactie naar de ref toe. Was mij toch duidelijk uit de beelden.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Tzolis liep zelfs weg van de scheids na die strafschopovertreding
Euh, nee. Tzolis ligt letterlijk gewoon op zijn buik op de grond wanneer Visser fluit voor een schwalbe. Hij laat helemaal niet doorspelen.Kijk de beelden maar eens die sporza gedeeld heeft. Visser laat gewoon doorspelen, Tzolis draait zich (op armen en knieën, dus "weglopen van de ref" is alleszins niet correct) furieus weg van de ref en krijgt daarmee pas geel. Hij lijkt ook nog eens goed op de grond te willen kloppen, maar of die dat doet of niet, ziet ge niet heel duidelijk. Die heeft duidelijk gereageerd.
Ge moogt dan uiteraard uw mening hebben over de terechtheid van de kaart om zoiets, maar ik wilde aangeven dat het geen geel lijkt te zijn owv een schwalbe.
Er was contact en dus had Visser altijd strafschop moeten fluiten, en zonder eerste geel nooit tweede geelKijk de beelden maar eens die sporza gedeeld heeft. Visser laat gewoon doorspelen, Tzolis draait zich (op armen en knieën, dus "weglopen van de ref" is alleszins niet correct) furieus weg van de ref en krijgt daarmee pas geel. Hij lijkt ook nog eens goed op de grond te willen kloppen, maar of die dat doet of niet, ziet ge niet heel duidelijk. Die heeft duidelijk gereageerd.
Ge moogt dan uiteraard uw mening hebben over de terechtheid van de kaart om zoiets, maar ik wilde aangeven dat het geen geel lijkt te zijn owv een schwalbe.
Vanuit andere hoeken was het duidelijk knie tegen knie.Op dat filmpje van Sporza lijkt dat me toch schwalbe te zijn?
Er was contact en dus had Visser altijd strafschop moeten fluiten, en zonder eerste geel nooit tweede geel
Standard kan voetballen?![]()
En allebei de CL in?Als Genk niveau gaat blijven halen tot het laatste. Gaat het stilaan voor Brugge toch moeilijk gaan worden