Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Tzolis liep zelfs weg van de scheids na die strafschopovertreding

Kijk de beelden maar eens die sporza gedeeld heeft. Visser laat gewoon doorspelen, Tzolis draait zich (op armen en knieën, dus "weglopen van de ref" is alleszins niet correct) furieus weg van de ref en krijgt daarmee pas geel. Hij lijkt ook nog eens goed op de grond te willen kloppen, maar of die dat doet of niet, ziet ge niet heel duidelijk. Die heeft duidelijk gereageerd.

Ge moogt dan uiteraard uw mening hebben over de terechtheid van de kaart om zoiets, maar ik wilde aangeven dat het geen geel lijkt te zijn owv een schwalbe.

Kijk de beelden maar eens die sporza gedeeld heeft. Visser laat gewoon doorspelen, Tzolis draait zich (op armen en knieën, dus "weglopen van de ref" is alleszins niet correct) furieus weg van de ref en krijgt daarmee pas geel. Hij lijkt ook nog eens goed op de grond te willen kloppen, maar of die dat doet of niet, ziet ge niet heel duidelijk. Die heeft duidelijk gereageerd.

Ge moogt dan uiteraard uw mening hebben over de terechtheid van de kaart om zoiets, maar ik wilde aangeven dat het geen geel lijkt te zijn owv een schwalbe.
Euh, nee. Tzolis ligt letterlijk gewoon op zijn buik op de grond wanneer Visser fluit voor een schwalbe. Hij laat helemaal niet doorspelen.

Er was contact en dus had Visser altijd strafschop moeten fluiten, en zonder eerste geel nooit tweede geel

Er was contact en dus had Visser altijd strafschop moeten fluiten, en zonder eerste geel nooit tweede geel

Hij laat zen been al slepen en is al aan het vallen op het moment dat het (lichte) contact er komt.

Geel is dan misschien heel streng omdat er alsnog een contact komt maar hij zoekt het overduidelijk dus het is ook niet helemaal onterecht en zeker nooit penalty.

Zonder die 1e gele kunnen ze hem alsnog naar het scherm roepen voor rechtstreeks rood.. zo zijn er dit jaar ook al geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan