Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaken zijn broek wordt uitgetrokken, niks aan de hand voor Visser, schoen uitgetrapt in strafschopgebied, opnieuw niks aan de hand,… mag echt wel gewraakt worden door Club

Brugge is er wel al in geslaagd in van de vorige jaren nee? En ze hebben ondertussen toch een hoge coefficient ga ik vanuit. Ze zijn zeker de enige Belgische ploeg die zeker een kans hebben om die voorrondes te overleven.
Nee laatste jaren is er nog niemand doorgegaan tot de CL als 2de. Is ook in het begin van het seizoen waarin het voor iedereen nog zoeken is

M'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
Er was een fase waar Lazare via een tackle op de bal de bal afsnoepte van Jutgla en een beloftevolle aanval kon opzetten, Visser floot onbegrijpelijk voor een fout van Lazare.

Dus niet alleen maar tegen Club :wink: (al is dat toegegeven wel de enige dubieuze call vóór Club die ik me direct herinner).

Toch wel, tegen dinamo Kiev dacht ik? Geen idee of er toen een rechtstreeks ticket was als je dat wil zeggen.
Antwerp tegen Athene bedoel je ? Die waren kampioen en niet rechtstreeks geplaatst. Kampioenen spoor is altijd iets makkelijk dan niet kampioenen spoor. 2de komt altijd in dat niet kampioenen spoor en zoals ik me herinner van Union, Genk laatste jaren , was het steeds eruit

Hoeveel matchen die kerel al kapot gefloten heeft is toch gewoon niet meer te tellen, het moet altijd om hem gaan. Maar bon, waren zelf ook gewoon flauw, cl kost ons toch echt veel punten.

Antwerp tegen Athene bedoel je ? Die waren kampioen en niet rechtstreeks geplaatst. Kampioenen spoor is altijd iets makkelijk dan niet kampioenen spoor. 2de komt altijd in dat niet kampioenen spoor en zoals ik me herinner van Union, Genk laatste jaren , was het steeds eruit
Sorry ik bedoelde club. Vijf jaar geleden als tweede in de voorronde tegen Kiev dus. Maar zoals gezegd kunnen er dit jaar 2 ploegen rechtstreeks kwalificeren maar enkel indien club tweede is. We zullen het maar doen voor het Belgische voetbal!

M'enfin? Alleen maar dubieuze beslissingen tegen Club vandaag.
Neen. @JelleCa heeft er u net al één gezegd

Er zijn 2 bediscuteerbare fases inderdaad.. waar de ene ze geeft en de andere ze dan weer niet..
maar je gaat ze niet bedisctuteren door continu te roepen "Omgekocht!"

De 2e geel is oerdom en helemaal terecht en de handsbal is ook volledig terecht gefloten.

Voor de rest kwam standard inderdaad niet om te voetballen, dat is niet leuk om te zien, maar die spelen al het hele seizoen zo (en halen er nog succes mee ook)

Wat deed die dan?
Verhaeghe is een idioot en zegt domme dingen, maar hij kan wel een club succesvol leiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan