Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is VOLGENS JOU geen clear error, dat betekent niet dat het zo is. "Op elke site", ja dat wilt ook echt niets zeggen hé. Alsof die journalisten die fase meer dan 1x bekeken hebben.

Waarom probeer je me af te doen als één of andere biased supporter? Ik denk dat het wel duidelijk is op basis van al mijn voorgaande posts hier dat dat totaal niet zo is. Ik zeg hier altijd heel snel wanneer Genk iets onterechts of zeer ligt meekrijgt bijvoorbeeld. Maar als ik eens één keer vindt dat er iets wel terecht is, krijgt je dit. Tja.

Ik vind het oprecht gewoon wél een duidelijke fout en wél een clear error. De verdediger laat zijn been niet gewoon hangen en Oh zoekt het ook niet op. Nee, de verdediger zit naast de bal en tikt Oh aan. Zijn voet gaat letterlijk aan het einde van zijn beweging nog versneld naar het scheenbeen van Oh toe. Dus ja voor mij is dat een duidelijke penalty. Het is niet omdat jij daar niet mee akkoord bent, dat ik daarom fout of biased ben. Het is niet omdat het contact maar licht is, dat het daarom geen clear error of penalty kan zijn.
Ik bekijk dit 100 procent neutraal. We spreken nog eens als je deze tegen krijgt 😉

Ik bekijk dit 100 procent neutraal. We spreken nog eens als je deze tegen krijgt 😉

Dan zeg ik, zoals wel vaker hier, dat ga hem zeker kunt leggen en dan ga ik de Genk verdediger dom noemen. Net zoals bij Sadick tegen Jutgla in Brugge een paar weken terug. Daar zei ook "elke site" dat het licht was hoor, maar dat maakt het daarom niet "geen penalty" (omdat de speelbaarheid van de bal zogezegd niet relevant is, ook al houden scheidsrechters daar soms wel rekening mee). Ik ben altijd de eerste die eerst naar de spelers van mijn ploeg kijkt in zo een gevallen dus op zoiets gaat ge mij gewoon niet pakken.

Dat kan trouwens goed zijn dat jij dit 100% neutraal bekijkt (ik twijfel daar niet aan), dat betekent niet dat je daarom de juiste mening hebt. In eerste instantie dacht ik bijvoorbeeld ook dat het contact licht was, maar hoe meer ik het bekijk, hoe duidelijker het gewoon wordt.

Saaie eerste helft, spijtig dat wel weer een beloftevolle aanval wordt afgebroken omdat er ene gaat liggen. Dat zouden arbiters toch beter moeten aanvoelen, voetbal moet op de eerste plek komen

Saaie eerste helft, spijtig dat wel weer een beloftevolle aanval wordt afgebroken omdat er ene gaat liggen. Dat zouden arbiters toch beter moeten aanvoelen, voetbal moet op de eerste plek komen
Dat is zoals een 'professionele fout' maken maar dan zonder er een kaart voor te krijgen.

Elk jaar spelen wij dezelfde match op Anderlecht. Ons in slaap laten wiegen in een absolute kutmatch en dan toch verliezen door een klasseflits.

De Roeck heeft het wel zelf gezocht nu. Hier moet je gewoon veel directer spelen met hoge druk, in plaats van eindeloos te breien en geduldig naar een opening zoeken. Dat kan gewoon niet met dat veld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan