Het is VOLGENS JOU geen clear error, dat betekent niet dat het zo is. "Op elke site", ja dat wilt ook echt niets zeggen hé. Alsof die journalisten die fase meer dan 1x bekeken hebben.
Waarom probeer je me af te doen als één of andere biased supporter? Ik denk dat het wel duidelijk is op basis van al mijn voorgaande posts hier dat dat totaal niet zo is. Ik zeg hier altijd heel snel wanneer Genk iets onterechts of zeer ligt meekrijgt bijvoorbeeld. Maar als ik eens één keer vindt dat er iets wel terecht is, krijgt je dit. Tja.
Ik vind het oprecht gewoon wél een duidelijke fout en wél een clear error. De verdediger laat zijn been niet gewoon hangen en Oh zoekt het ook niet op. Nee, de verdediger zit naast de bal en tikt Oh aan. Zijn voet gaat letterlijk aan het einde van zijn beweging nog versneld naar het scheenbeen van Oh toe. Dus ja voor mij is dat een duidelijke penalty. Het is niet omdat jij daar niet mee akkoord bent, dat ik daarom fout of biased ben. Het is niet omdat het contact maar licht is, dat het daarom geen clear error of penalty kan zijn.