sharpshot
Well-known member
Nog veel journos die puur op ploeg stemmenja… maar de gouden schoen klinkt wel 10x beter
anyway, dik verdiend voor Hans!
ook beetje bizar hoeveel meer punten Dolberg heeft gekregen tov Tolu
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog veel journos die puur op ploeg stemmenja… maar de gouden schoen klinkt wel 10x beter
Ik ben ook wel "fan" van Heynen, en mag zeker meer krediet krijgen.Ik blijf me toch echt verbazen over de ongelooflijke onderschatting van Bryan Heynen. Uiteraard een terechte winnaar met Vanaken, zeker gezien het over een jaar ipv een seizoen blijft te gaan. Dus absoluut geen kritiek daarnaartoe. Maar als ge weer ziet wie allemaal boven de al jarenlange absolute dragende kracht van een ploeg staat die met hem kampioen, bekerwinnaar en twee keer vice kampioen is geworden en nu ook weer meedoet voor beide prijzen... Ik ga geen namen noemen omdat mijn punt niet kritiek op andere spelers is maar het aankaarten van Bryan zijn onderwaardering. Maar ik zal het echt nooit snappen.
)
Dreyer wel veel goals gemaakt in dat half jaar.zie ik spelers boven hem die zelfs maar een half seizoen 1A bij een degradatiekandidaat achter de rug![]()
Heeft die veel punten gekregen?Dreyer wel veel goals gemaakt in dat half jaar.

-Dolberg evenveel goals en meer assistsja… maar de gouden schoen klinkt wel 10x beter
Vraag mij dan ook af waarom Denkey zo weinig punten heeft gekregen? Veel belangrijker qua goals in een 'kleine' ploeg en ook dankzij zijn goals Europees afgedwongen vorig jaar. Hans Vanaken & Puertas zijn logisch maar de rest van de ranking is gewoon weer ...?-Dolberg evenveel goals en meer assists
Mensen kiezen dan ook liever een blonde god dan een bonkige spits die weggleed en foute controlles had ( grapje he)
Kongolo mag niet op Genkse bank zitten door rare kronkel in bondsreglement
Thorsten Fink, die deze week - met zijn instemming - Carlos Cuesta een uitgaande transfer zag maken, kan tegen Cercle Brugge ook geen beroep doen op Josue Kongolo. Door een rare kronkel in het bondreglement is hij geschorst. Kongolo kreeg twee matchen geleden twee keer geel met Jong Genk op RSCA Futures. Daardoor was hij vorige zondag geschorst voor de match Jong Genk-Beveren. Maar wie twee keer geel pakt in één match bij het U23-team mist naast de volgende wedstrijd van dat team ook de matchen bij andere teams voor wie hij mag uitkomen in de zes dagen, die erop volgen. Zo mag Kongolo zaterdag wél spelen met Jong Genk (op Patro) maar niet met het eerste elftal tegen Cercle Brugge.
10 min nodig gehad om dit lijntje te trekken.Mechelen dat faalt tegen Gent.
Klassieker.
Wel een zéééér dubieuze offside lijn.
Als je het na 5 min niet kan zien volg je de beslissing van de lijnrechter.Jongens jongens
Eerst zo de match weggeven en dan 10 min op een beslissing wachten
Er moet toch een limiet komen op hoe lang het mag duren
Dit zijn meestal wel de lijnen die wij te zien krijgen.da kan toch niet meer, zo'n offside lijnen?
en 10 minuten daarvoor? de VAR had zijne laptop al toe gedaan zeker?