Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilt idd heel graag een rode kaart voor Gent :laugh: Kijk, ik vind het flauw om N'diaye daar rood te geven maar die kopstootbeweging is gewoon dom en daar hebben nog al spelers rood voor gekregen. Het enige wat je kan zeggen is dat twee keer geel i.p.v. direct rood een beetje vreemd is maar het verandert niks aan de uitsluiting en het effect op het veld.
Van mij MOETEN gasten als Mitrovic en Hazard gewoon geel krijgen als ze hun laten vallen. Dat is toch gewoon een schwalbe?
Als je dan toch alles volgens de letter van de wet wil afhandelen.

Dus je bent aan het klagen dat het nu 11 tegen 10 staat en niet 10 tegen 9?

Ik ben aan het klagen over de consequentie (of het gebrek eraan)

Op zich is het wel kapotgefloten door daar het spel stil te leggen voor die fase N'Diaye - Samoise. Laat dat gewoon doorgaan, ze hangen aan elkaar.

Net herhaling gezien.

Duel bij die corner is gewoon een duel zoals er zoveel zijn, waarbij Samoise zich wel heel overdreven laat vallen.

Maar daarvoor geel geven is compleet overdreven.

Nadien zou voor mij Mitrovic geel mogen krijgen voor die duw en krijgt N'Diaye wel terecht geel voor die beweging met het hoofd. Ook al laat Mitrovic zich ook theatraal vallen, hij maakt wel de beweging en dat is oerdom.

Net herhaling gezien.

Duel bij die corner is gewoon een duel zoals er zoveel zijn, waarbij Samoise zich wel heel overdreven laat vallen.

Nadien zou voor mij Mitrovic geel mogen krijgen voor die duw en krijgt N'Diaye wel terecht geel voor die beweging met het hoofd. Ook al laat Mitrovic zich ook theatraal vallen, hij maakt wel de beweging en dat is oerdom.
Geel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…

Geel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…
Krijgt toch voor 2 verschillende acties geel? Het duwwerk met Samoose is eerste geel, de kopstoot naar Mitrovic is 2de geel. Die eerste vind ik heel licht als je ziet hoezeer Samoise ook aan hem hangt, de tweede kan je rechtstreeks rood voor geven ook

Net herhaling gezien.

Mannen, Mitro hééft daar geel voor gekregen he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan