fcberke
Well-known member
Dus je bent aan het klagen dat het nu 11 tegen 10 staat en niet 10 tegen 9?Tuurlijk. Als de ref gefloten hebt moet je niet meer reageren
En als er ene 5-10 meter afgelopen komt om te duwen moet je zeker rood geven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je bent aan het klagen dat het nu 11 tegen 10 staat en niet 10 tegen 9?Tuurlijk. Als de ref gefloten hebt moet je niet meer reageren
En als er ene 5-10 meter afgelopen komt om te duwen moet je zeker rood geven.
Van mij MOETEN gasten als Mitrovic en Hazard gewoon geel krijgen als ze hun laten vallen. Dat is toch gewoon een schwalbe?Wilt idd heel graag een rode kaart voor GentKijk, ik vind het flauw om N'diaye daar rood te geven maar die kopstootbeweging is gewoon dom en daar hebben nog al spelers rood voor gekregen. Het enige wat je kan zeggen is dat twee keer geel i.p.v. direct rood een beetje vreemd is maar het verandert niks aan de uitsluiting en het effect op het veld.
Ben ik het mee eens, ja, maar vanuit de arbitrage ziet men dat jammer genoeg anders.Van mij MOETEN gasten als Mitrovic en Hazard gewoon geel krijgen als ze hun laten vallen. Dat is toch gewoon een schwalbe?
Als je dan toch alles volgens de letter van de wet wil afhandelen.
Nee het moest 11 tegen 11 staan. 1-0 is wel terecht maar zo spelers uitsluiten is gewoon een grapDus je bent aan het klagen dat het nu 11 tegen 10 staat en niet 10 tegen 9?
Dus je bent aan het klagen dat het nu 11 tegen 10 staat en niet 10 tegen 9?
TouchéBij die fase dat N'Diaye en Samoise lag het spel al stil he. Verboomen had nog niet gefloten om de corner te trappen.

Geel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…Net herhaling gezien.
Duel bij die corner is gewoon een duel zoals er zoveel zijn, waarbij Samoise zich wel heel overdreven laat vallen.
Maar daarvoor geel geven is compleet overdreven.
Nadien zou voor mij Mitrovic geel mogen krijgen voor die duw en krijgt N'Diaye wel terecht geel voor die beweging met het hoofd. Ook al laat Mitrovic zich ook theatraal vallen, hij maakt wel de beweging en dat is oerdom.
Verschrikkelijk irritante speler die daar altijd mee weg komt.Komop ref. Samoise is elke keer aan het provoceren en uitdelen
Geel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…
Krijgt toch voor 2 verschillende acties geel? Het duwwerk met Samoose is eerste geel, de kopstoot naar Mitrovic is 2de geel. Die eerste vind ik heel licht als je ziet hoezeer Samoise ook aan hem hangt, de tweede kan je rechtstreeks rood voor geven ookGeel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…
Weet ik. Tis die eerste actie dat stoort. Dat is nooit geel. Dat gebeurd elke hoekschopKrijgt toch voor 2 verschillende acties geel? Het duwwerk is eerste geel, de kopstoot is 2de geel.
Net herhaling gezien.
Duel bij die corner is gewoon een duel zoals er zoveel zijn, waarbij Samoise zich wel heel overdreven laat vallen.
Maar daarvoor geel geven is compleet overdreven.
Nadien zou voor mij Mitrovic geel mogen krijgen voor die duw en krijgt N'Diaye wel terecht geel voor die beweging met het hoofd. Ook al laat Mitrovic zich ook theatraal vallen, hij maakt wel de beweging en dat is oerdom.
Mannen, Mitro hééft daar geel voor gekregen heGeel moet die uiteraard krijgen daarvoor. Maar om hier spelers voor gaan uit te sluiten…
Ah dat heb ik gemist, heb enkel tijdens de rust de herhaling gezien.Mannen, Mitro hééft daar geel voor gekregen he