Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het doet me eigenlijk vrij weinig. Je zag al van kilometers ver dat Club nog eens klassiek zijn overwicht zou verliezen op het eind. Een draw stond in de sterren geschreven. De 2-1 was zuur, maar bon, dat ene punt is het drama niet.
20 wedstrijden zonder verlies, om dan met een heel zware kalender eens met de voeten op de grond gezet te worden, zie ik echt niet als een probleem. Het is jammer dat het tegen een concurrent moet gebeuren, maar misschien komt de boodschap dan nog des te beter binnen.

Trekt weer op niet veel. 2 nieuwe cv’s brengen die nog niet hebben samen gespeeld. Ook al een heel bizarre keuze. Het zal weer niets worden vandaag

Ze hebben voorlopig toch iets teveel ‘accidents de parcours’.

Uiteraard is Club de beste ploeg maar geven toch gewoon teveel punten weg. Zonder piek in de POs worden ze geen kampioen lijkt me.

Waanzin vandaag om die match niet te winnen, laat staan te verliezen,
Als het echt op aan komt gaan jullie het wel halen. Jullie ploeg is eigenlijk waanzinnig goed dit jaar vind ik. Zeker met die 2 jonge backs die dit niveau nu al halen! Ik ben dit jaar al veel meer onder de indruk geweest van jullie dan van Genk.

Verboomen :laugh:

Oké ja, hij doet 2x iets, en die mini kopstoot beweging, maar dit is gewoon belachelijk hé. Zo fluit je dus wedstrijden kapot. Echt het promoten van matenaaierij dit. Ik dacht dat we daar wat vanaf aan het stappen waren.

Verboomen :laugh:

Oké ja, hij doet 2x iets, en die mini kopstoot beweging, maar dit is gewoon belachelijk hé. Zo fluit je dus wedstrijden kapot. Echt het promoten van matenaaierij dit. Ik dacht dat we daar wat vanaf aan het stappen waren.
bizar inderdaad, laat zich vangen door de cinema.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan