Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nilsson is gewoon niet goed genoeg. Hij doet af en toe nuttige dingen maar is basicly Thiago van Wish. Club speelt ook niet zoals Union met constant lange ballen de 16 in te pompen die hij kan binnen buffelen. En van de 100% kopkansen die hij al heeft gehad dit en vorig seizoen heeft hij er veel de nek omgewrongen.

En dat gegeil ook op de keeper van onze tegenstanders iedere keer :puke:nee, ge hebt geen wereldsaves moeten doen, we schieten gewoon recht op u...

Nilsson is gewoon niet goed genoeg. Hij doet af en toe nuttige dingen maar is basicly Thiago van Wish. Club speelt ook niet zoals Union met constant lange ballen de 16 in te pompen die hij kan binnen buffelen. En van de 100% kopkansen die hij al heeft gehad dit en vorig seizoen heeft hij er veel de nek omgewrongen.
In het spel vandaag wel gewoon beter dan Jutgla en Tzolis vandaag. Op de invallen kappen als de basisvoorhoede ook geen goal meer kan maken is wel triest.

Net thuis, fantastisch resultaat maar de match op zich was zeer frustrerend. 86 minuten onderliggen en op wat voor een manier. Die ommekeer deed natuurlijk eens zo goed, al zeker omdat het de derde keer in evenveel jaar is dat we dit flikken tegen Brugge (PO kampioenejaar en 2 competitiematchen). Desalniettemin vinf ik Brugge zo een completere ploeg dan Genk en ben ik 99% zeker dat ze gewoon de titel pakken. Accident de parcours in een topjaar, mooi dat het net tegen ons is.

Tja. Buiten Club, Genk en Union is het redelijk zwak. Ze horen er qua top 6 wel bij.
Bedoel je het Union waar Antwerp thuis gehakt van maakt in de beker en competitie? Akkoord dat Club en (in mindere mate) Genk er bovenuit steken dit jaar maar godbetert Union erbij halen...

Net thuis, fantastisch resultaat maar de match op zich was zeer frustrerend. 86 minuten onderliggen en op wat voor een manier. Die ommekeer deed natuurlijk eens zo goed, al zeker omdat het de derde keer in evenveel jaar is dat we dit flikken tegen Brugge (PO kampioenejaar en 2 competitiematchen). Desalniettemin vinf ik Brugge zo een completere ploeg dan Genk en ben ik 99% zeker dat ze gewoon de titel pakken. Accident de parcours in een topjaar, mooi dat het net tegen ons is.
Ze hebben voorlopig toch iets teveel ‘accidents de parcours’.

Uiteraard is Club de beste ploeg maar geven toch gewoon teveel punten weg. Zonder piek in de POs worden ze geen kampioen lijkt me.

Waanzin vandaag om die match niet te winnen, laat staan te verliezen,

Dit soort matchen niet winnen zijn trouwens de momenten waarop je voetbal even oprecht haat als supporter.

Langs de andere kant natuurlijk geweldig voor de Antwerp-supporters. Extase na een non-match kan ook lekker voelen.

Dit soort matchen niet winnen zijn trouwens de momenten waarop je voetbal even oprecht haat als supporter.

Langs de andere kant natuurlijk geweldig voor de Antwerp-supporters. Extase na een non-match kan ook lekker voelen.
Twee keer volkomen mee eens. Na de match echt ff van, fuck it gewoon...

Maar zo winnen is op zich wel zalig natuurlijk, ik zou ook door het dolle heen zijn, al moet je achteraf wel beseffen dat het wel beter moet :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan