Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, heb het eventjes opgezocht en het was effectief in 24 en 23 op haar verjaardagsfeestje en in 22 op haar doop gecombineerd met verjaardagsfeestje wat toen later in februari was.Tradities levende houden e
geniet ervan heBinnen een half uur zijn er ook meer Clubsupporters (mijn schoonfamilie) in mijn huis dan Antwerpsupporters wegens verjaardagsfeestje van mijn dochtertje.
In het spel vandaag wel gewoon beter dan Jutgla en Tzolis vandaag. Op de invallen kappen als de basisvoorhoede ook geen goal meer kan maken is wel triest.Nilsson is gewoon niet goed genoeg. Hij doet af en toe nuttige dingen maar is basicly Thiago van Wish. Club speelt ook niet zoals Union met constant lange ballen de 16 in te pompen die hij kan binnen buffelen. En van de 100% kopkansen die hij al heeft gehad dit en vorig seizoen heeft hij er veel de nek omgewrongen.
Ik zet de mijne al niet meer opVanaf volgend jaar zet ik mijn tv af vijf minuten voor tijd lol

Bedoel je het Union waar Antwerp thuis gehakt van maakt in de beker en competitie? Akkoord dat Club en (in mindere mate) Genk er bovenuit steken dit jaar maar godbetert Union erbij halen...Tja. Buiten Club, Genk en Union is het redelijk zwak. Ze horen er qua top 6 wel bij.
Ze hebben voorlopig toch iets teveel ‘accidents de parcours’.Net thuis, fantastisch resultaat maar de match op zich was zeer frustrerend. 86 minuten onderliggen en op wat voor een manier. Die ommekeer deed natuurlijk eens zo goed, al zeker omdat het de derde keer in evenveel jaar is dat we dit flikken tegen Brugge (PO kampioenejaar en 2 competitiematchen). Desalniettemin vinf ik Brugge zo een completere ploeg dan Genk en ben ik 99% zeker dat ze gewoon de titel pakken. Accident de parcours in een topjaar, mooi dat het net tegen ons is.
Twee keer volkomen mee eens. Na de match echt ff van, fuck it gewoon...Dit soort matchen niet winnen zijn trouwens de momenten waarop je voetbal even oprecht haat als supporter.
Langs de andere kant natuurlijk geweldig voor de Antwerp-supporters. Extase na een non-match kan ook lekker voelen.