Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Standard is de top 6 binnen geslopen, wie had dat dacht gedacht paar maand terug. Ging al blij zijn met het vermijden van degradatie.

Lavare wordt nu ook gehuurd (met optie) tot einde seizoen. Altijd fan geweest van hem, begrijp niet dat hij niet meer tot spelen toe kwam bij Union.

Blijkbaar zouden er 4/5 biedingen ontvangen zijn voor Standard, de verkoop zou rond moeten zijn in mei. Helaas geen Belgische investeerders bij.
Hopelijk kan de nieuwe eigenaar de opties lichten van Zeqiri, Camara, Ayensa, Lavare, ... En dat er dan eindelijk wat positief nieuws komt uit Luik, wat een vreselijke jaren hebben we achter de rug.

Standard is de top 6 binnen geslopen, wie had dat dacht gedacht paar maand terug. Ging al blij zijn met het vermijden van degradatie.

Lavare wordt nu ook gehuurd (met optie) tot einde seizoen. Altijd fan geweest van hem, begrijp niet dat hij niet meer tot spelen toe kwam bij Union.

Blijkbaar zouden er 4/5 biedingen ontvangen zijn voor Standard, de verkoop zou rond moeten zijn in mei. Helaas geen Belgische investeerders bij.
Hopelijk kan de nieuwe eigenaar de opties lichten van Zeqiri, Camara, Ayensa, Lavare, ... En dat er dan eindelijk wat positief nieuws komt uit Luik, wat een vreselijke jaren hebben we achter de rug.
Ik gun het jullie volledig! Standard is toch een zeer aangename en levendige club en vreselijk om ze zo zien af te takelen. Ondertussen vind ik ook dat jullie best een leuke ploeg hebben die toch zeker in de linkerkolom moet eindigen, wie weet PO1.
Lazare was blijkbaar niet altijd even gemotiveerd, net zoals Lapoussin. Ze trokken ook vaak met mekaar op. Lazare naar Standard en ik hoop dat Lapoussin naar Antwerp komt.

Lazare is inderdaad een erg nuttige speler. Heeft bij ons echt wel heel goede matchen gespeeld. Sinds hij terugkwam van de laatste Afrika cup met blessure veel minder gespeeld.

Gezien zijn verleden ook relatief een zwaar loon bij ons minder nu. Kunnen we anderen wat meer betalen.

En ons middenveld met Vanhoutte + Sadiki staat als een huis. Aanvallend middenveld is boufal/el hadj. Nu wint Vanderperren het plaatsje als eerste invaller ook nog.

En dan heb je Lapoussin... Kerel heeft echt veel kansen gehad en blijft verprutsen. Zou me niet verbazen moest hij een klant zijn bij de Radja. Dan is Antwerp wel een goede keuze 😂

Zeer bedankt voor bewezen diensten maar passen beide niet meer in de plannen.

Laatst bewerkt:

ondertussen blijk dat er ook een bod van 23M + overname alle schulden gedaan is door een groep van europese investeerders olv LD.
Grootste kanshebbers zijn het bod uit de emiraten en dit bod (zoals de kaarten nu liggen)

ondertussen blijk dat er ook een bod van 23M + overname alle schulden gedaan is door een groep van europese investeerders olv LD.
Grootste kanshebbers zijn het bod uit de emiraten en dit bod (zoals de kaarten nu liggen)
Praise the lord...
Als ik kan kiezen, kies ik altijd voor LD en zijn louche vrienden. Maar het hoogste bod komt blijkbaar van de rijkste man uit Afrika :unsure:

Maar enfin Wim Smet :laugh:

Hoe kan je nu minutenlang naar de beelden van die fout van Lawrence zien en dan concluderen dat het geen rode kaart waard is?

Genk toch wel weinig overtuigend, als ze alsnog de 1-1 tegenkrijgen dan zou dat gewoon karma zijn, moetdn 11-10 toch gewoon de wedstrijd beslissen door 2-0 of meer te maken

Genk speelt toch nu al 3 weken op een rij zeer onnodig met vuur. Scoren vroeg, hebben alles onder controle, maar beslissen de match gewoon niet en gaan dan in de tweede helft het niveau van hun tegenstander overnemen door veel te laks en nonchalant te voetballen. Uiteindelijk ga je door die houding toch eens punten verliezen.

Respect wel voor Cagro. Los te laat, vol er op en dus terecht rood, maar hij pakt die kaart met zeer veel waardigheid. Niet zagen, excuses aanbieden en naar binnen. Zie je niet vaak.

Matige partij inderdaad. Ik vond ons tegen kv mechelen en westerlo eigenlijk nog wel goed voetballen, maar dat idee had ik gisteren niet.

Nu goed, we winnen weer, maar ik kijk vooral uit naar woensdag. Dat gaat voorlopig de match van het seizoen zijn

Voor het eerst in jaren geen stress voor de match tegen Club. Verschil is dit jaar groter dan anders. 0 verwachtingen.

Binnen een half uur zijn er ook meer Clubsupporters (mijn schoonfamilie) in mijn huis dan Antwerpsupporters wegens verjaardagsfeestje van mijn dochtertje. Is volgens mij elk jaar al geweest op de dag van het verjaardagsfeestje 😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan