Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

4-1 hoe overdreven![]()
bwah4-1 en eigenlijk moet je stellen dat een gelijkspel billijk had geweest.
Idd. Voor mij nooit rood.Streng rood voor beerschot, toch?
Verzamelaars van gebruikte voetbaltickets. Sommige mensen willen van elke wedstrijd dat ze gaan kijken een ticket hebben. En tegenwoordig is dat moeilijk, omdat veel digitaal gebeurd.Ik heb al regelmatig bij het einde van de match het stadion buitengewandeld en personen zien staan met een bordje ´ik verzamel tickets´. Wat is de scam?
En hoe schat jij de kansen in dat ze Kuyt nu toch nog de laan uitsturen?Mathematisch kan het nog voor ons.

Inderdaad, jammer die e-tickets en consoorten.Verzamelaars van gebruikte voetbaltickets. Sommige mensen willen van elke wedstrijd dat ze gaan kijken een ticket hebben. En tegenwoordig is dat moeilijk, omdat veel digitaal gebeurd.
Ben zelf zaterdag naar Westerlo - Genk gaan kijken bijvoorbeeld. Dat was via QR code op mijn gsm. Tickets zelf worden meestal nog gedrukt als je ze aan het loket gaat halen. Maar dat zijn er niet veel meer per match.
En hoe schat jij de kansen in dat ze Kuyt nu toch nog de laan uitsturen?
En Wouter Vrancken als vervanger aantrekken?![]()
Ik heb ook een aardige doos vol. Zelfs van de finales van Anderlecht in EuropaInderdaad, jammer die e-tickets en consoorten.
Hield dat ook altijd bij van wedstrijd waar ik naartoe ben gegaan. Zo wel een paar dozen van crème en andere zaken vol van vroeger.
Daar zit er sowieso eentje tussen waar ik wel jaloers op ben. Nu ik was toen nog niet geboren dus kon er niet bijzijn.Ik heb ook een aardige doos vol. Zelfs van de finales van Anderlecht in Europa
Ik heb deze van mijn vader, ik was er zelf ook niet hoor. Mijn vader ging vroeger ook altijd kijken.Daar zit er sowieso eentje tussen waar ik wel jaloers op ben. Nu ik was toen nog niet geboren dus kon er niet bijzijn.
Wel ooit bij kennis die vroeger voor Anderlecht werkte maar ook West Ham Supporter is bij hem thuis de vaandel (of hoe je dat ook noemt) gezien die toen werd uitgewisseld tussen de clubs.
Er zijn ook gewoon verzamelaars (ongeacht of zelf gaan kijken of niet). Mijn nonkel verzamelde vroeger bijvoorbeeld alle Europese tickets tout court en heeft/had (niet zeker of dit nog steeds zo is) een geweldig indrukwekkende collectie, incl. van de oude jaren (ja, ook tickets uit de prille beginjaren van Europees voetbal). Na een tijdje is hij overgestapt op enkel WK/EKs, incl. jeugdtoernooien. Die gaat dus effectief sinds eind jaren 90 denk ik alle WK/EKs in persoon kijken. Is dus geweest o.a. in Japan, Zuid-Afrika, Brazilië, Rusland en Qatar (en kijkt dan zoveel mogelijk matchen, meestal een twintigtal ofzo van de groepsfase). Ook gigantisch indrukwekkende collectie met zelfs heel wat tickets van het WK 1930 in Uruguay. Heeft ook alle CL finales gezien sinds ergens eind jaren 90. Enkel covid gooide roet in het eten in 2020 toen het zonder publiek was.Verzamelaars van gebruikte voetbaltickets. Sommige mensen willen van elke wedstrijd dat ze gaan kijken een ticket hebben. En tegenwoordig is dat moeilijk, omdat veel digitaal gebeurd.
Ben zelf zaterdag naar Westerlo - Genk gaan kijken bijvoorbeeld. Dat was via QR code op mijn gsm. Tickets zelf worden meestal nog gedrukt als je ze aan het loket gaat halen. Maar dat zijn er niet veel meer per match.
).