Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1,5 miljoen heeft die gekost hé! Het is te hopen dat Coosemans terug is tegen Antwerp.Provinciaal niveau die doelman![]()
Waarschijnlijk zelf ook nooit gezien en van 'horen gebruiken'. Slaat al graag eens een slag in.De Bilde: "Net Comedy Capers."
Wtf, dat blijkt een referentie naar een komische serie van 1960 te zijn.
Als het echt op aan komt gaan jullie het wel halen. Jullie ploeg is eigenlijk waanzinnig goed dit jaar vind ik. Zeker met die 2 jonge backs die dit niveau nu al halen! Ik ben dit jaar al veel meer onder de indruk geweest van jullie dan van Genk.Ze hebben voorlopig toch iets teveel ‘accidents de parcours’.
Uiteraard is Club de beste ploeg maar geven toch gewoon teveel punten weg. Zonder piek in de POs worden ze geen kampioen lijkt me.
Waanzin vandaag om die match niet te winnen, laat staan te verliezen,

bizar inderdaad, laat zich vangen door de cinema.Verboomen
Oké ja, hij doet 2x iets, en die mini kopstoot beweging, maar dit is gewoon belachelijk hé. Zo fluit je dus wedstrijden kapot. Echt het promoten van matenaaierij dit. Ik dacht dat we daar wat vanaf aan het stappen waren.
Ja direct rood. Wie geeft er nu gewoon geel geel rood in dezelfde fase?Lijkt heel sterk op de toen directe rode kaart die Wijndal vorig jaar kreeg voor de 'kopstoot' op Hazard.