Silence
Well-known member
Die 2-0 was ook nogal gevleidZo weg worden gespeeld in eigen huis terwijl je 2-0 voor stond![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 2-0 was ook nogal gevleidZo weg worden gespeeld in eigen huis terwijl je 2-0 voor stond![]()
Ben jij ooit positief over je ploeg? Ik lees hier nu al lange tijd al ben ik niet zo actief in het topic maar veel positief heb ik je nog niet zien posten over je ploeg. Nu je hebt wel een punt natuurlijk, je zou mechelen niet zo in de match mogen laten komen als je thuis 2-0 staat.Zo weg worden gespeeld in eigen huis terwijl je 2-0 voor stond![]()
Er is ook niet veel om positief over te worden hè. Al zowat het hele seizoenBen jij ooit positief over je ploeg? Ik lees hier nu al lange tijd al ben ik niet zo actief in het topic maar veel positief heb ik je nog niet zien posten over je ploeg. Nu je hebt wel een punt natuurlijk, je zou mechelen niet zo in de match mogen laten komen als je thuis 2-0 staat.
Hier se een goalEr is ook niet veel om positief over te worden hè. Al zowat het hele seizoen
Al veel matchen gezien van Anderlecht de voorbije 2,5 seizoenen. Inclusief de fratsen van Fredberg en Riemer?Ben jij ooit positief over je ploeg? Ik lees hier nu al lange tijd al ben ik niet zo actief in het topic maar veel positief heb ik je nog niet zien posten over je ploeg. Nu je hebt wel een punt natuurlijk, je zou mechelen niet zo in de match mogen laten komen als je thuis 2-0 staat.

Lijkt me nietLijkt me buitenspel
Nee laatste beeld lijkt de voet inderdaad verder te staanLijkt me niet
toch heel nipt , binenn 10 min weten we hetLijkt me buitenspel
dat sloeg op niksDie fase met dat 1e schot waar Verschaeren evt offside kan staan, maar daar komt hij nie aan de bal, maar neemt hij deel aan het spelMaar hoelang moet dat nu weer duren? De voet van de Mechelen-verdediger staat toch duidelijk voorbij Thorgan.
Ging over de 2de fase denk ik. Maar die lijnen daar trekken was toch gekMaar hoelang moet dat nu weer duren? De voet van de Mechelen-verdediger staat toch duidelijk voorbij Thorgan.
Ik kijk wel vrij veel belgisch voetbal ja. Feit is natuurlijk dat Anderlecht al lang niet meer in zijn glorie tijd zit. Op papier is er kwaliteit genoeg om mee te doen voor de 2de plek met Genk. Feit dat we (Antwerp) nog gelijk staan voor deze match begon met een kern van 20 man waarvan de helft net uit hun pamper is is wel zorgwekkend. Komt er dan nog is bij dat wij al een slecht seizoen hebben. Dus ja Anderlecht speelt zeker niet goed maar er is op zen minst hoop denk ik post Riemer.Al veel matchen gezien van Anderlecht de voorbije 2,5 seizoenen. Inclusief de fratsen van Fredberg en Riemer?![]()
Mja uw veldbezetting blijft wat ze isEindelijk Rits eraf!
Waarom zo lang wachten.
Er was hoop met HubertIk kijk wel vrij veel belgisch voetbal ja. Feit is natuurlijk dat Anderlecht al lang niet meer in zijn glorie tijd zit. Op papier is er kwaliteit genoeg om mee te doen voor de 2de plek met Genk. Feit dat we (Antwerp) nog gelijk staan voor deze match begon met een kern van 20 man waarvan de helft net uit hun pamper is is wel zorgwekkend. Komt er dan nog is bij dat wij al een slecht seizoen hebben. Dus ja Anderlecht speelt zeker niet goed maar er is op zen minst hoop denk ik post Riemer.
Transfers lijken wel ok op het eerste zicht. Maar Hubert toch maar rare dingen aan het doen sinds midden december.. Dus ja Anderlecht speelt zeker niet goed maar er is op zen minst hoop denk ik post Riemer.