Ik hoop vooral van niet.Ik zie toch echt niet hoe dit Beerschot 2x tegen ons gaat scoren
Wel heel blij dat Hayen een soort van B-elftal laat opdraven om dinsdag vollenbak te gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop vooral van niet.Ik zie toch echt niet hoe dit Beerschot 2x tegen ons gaat scoren
Ik zie toch echt niet hoe dit Beerschot 2x tegen ons gaat scoren

Iedereen is gewoon aan 't tonen hoe ze een wedstrijd winnen zonder zich moe te maken, want dinsdag volgt een zware.Nielsen en Siquet tonen waarom ze terecht bankspelers zijn
Jullie doen al beter dan die andere paarswittenVoila, das al den eerste. Dank u Brandon.
Ik heb het toch echt gejynxed héVoila, das al den eerste. Dank u Brandon.

Bizar dat jullie laatst staan, we hebben begot meer last thuis tegen de laatste dannop verplaatsing tegen rsca
Ja, klopt 3-3 en 1-0 . Mijn complimenten voor jullie match, vol jullie kans gaan ipv jullie in te graven.Vragen wij ons al 22 speeldagen af...
Nuja, jullie haalden vorig seizoen tegen Kortrijk ook maar 1/6 toch?
Daarom speelt Siquet dus niet, dat is duidelijk. Is in verdedigend opzicht echt amper iets waard.Nielsen en Siquet tonen waarom ze terecht bankspelers zijn
Daarom speelt Siquet dus niet, dat is duidelijk. Is in verdedigend opzicht echt amper iets waard.
Dendoncker staat precies weer gewoon centraal in de 3 mans verdedigingPff, wat een opstelling van Hubert. N'Diaye centraal naast Adryelson in de verdediging met Simic op de bank en opnieuw een middenveld Dendoncker - Rits - Verschaeren. Hazard komt ook in de ploeg voor Edozie.
Winst is evenwel een must na de 0/9 in de competitie.