Valt op omdat het nieuw is denk ik, en op niets trekt, dat ookAlle kleine beetjes maken het verschil, welke verslaving dan ook het maakt veel kapot.
Al vind ik nu bij ons nu Unibet vanachter staat het nog beter opvalt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt op omdat het nieuw is denk ik, en op niets trekt, dat ookAlle kleine beetjes maken het verschil, welke verslaving dan ook het maakt veel kapot.
Al vind ik nu bij ons nu Unibet vanachter staat het nog beter opvalt.

Dat is een feit dat op geen klote trekt.Valt op omdat het nieuw is denk ik, en op niets trekt, dat ook![]()
Denk je echt dat Unibet zoveel geld betaalt om shirtsponsor te zijn als het hen niks zou opleveren? Kom zeg.Alsof de gokreclame op de truitjes ook maar iets verschil maakt in verslaving...
Vooral door reclame op het internet en tv ja. Alsof er ene is die zegt tiens die goksite op het truitje van de Club, kga daar eens ewa op gokken.
Er is politiek geen eensgezindheid over het verbieden van gokreclame, o.a. MR ligt daar continue dwars.Komt er natuurlijk van als je de wet (waarschijnlijk?) niet ruim genoeg beschreven hebt? Zou eerder iets moeten zijn dat er geen gokreclame of reclame die daarnaar kan leiden/onder dezelfde "groep" vallen. Dunno, zoiets..
Waarom niet als er amper kwaliteitsverlies is. Satllberger en Oh vandaag wel minder. Ik zou Bangoura en Tolu brengen in de tweede helft.Genk aan het roteren door het drukke schema?
Waarom niet als er amper kwaliteitsverlies is. Satllberger en Oh vandaag wel minder. Ik zou Bangoura en Tolu brengen in de tweede helft.
Wel heel veel rotatie, Beerschot niet slecht bezig de laatste tijd dus dit wordt nog lastigEn nu doet Hayen express hetzelfde, aanpassingen met Meijer, Skoras, Vetlessen, Nielsen en Siquet.
Gelijk nu dus. Ideaal.Ik zou dat zeker niet direkt doen. Die mannen gaan anders nooit in vorm geraken. Kijk maar eerst even wat die tweede helft geeft.
Overschot van gelijk, superdrukke kalender, als je thuis tegen Berrschot dit niet zou kunnen?En nu doet Hayen express hetzelfde, aanpassingen met Meijer, Skoras, Vetlessen, Nielsen en Siquet.