Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er natuurlijk van als je de wet (waarschijnlijk?) niet ruim genoeg beschreven hebt? Zou eerder iets moeten zijn dat er geen gokreclame of reclame die daarnaar kan leiden/onder dezelfde "groep" vallen. Dunno, zoiets..

Alsof de gokreclame op de truitjes ook maar iets verschil maakt in verslaving...
Vooral door reclame op het internet en tv ja. Alsof er ene is die zegt tiens die goksite op het truitje van de Club, kga daar eens ewa op gokken.
Denk je echt dat Unibet zoveel geld betaalt om shirtsponsor te zijn als het hen niks zou opleveren? Kom zeg.

Komt er natuurlijk van als je de wet (waarschijnlijk?) niet ruim genoeg beschreven hebt? Zou eerder iets moeten zijn dat er geen gokreclame of reclame die daarnaar kan leiden/onder dezelfde "groep" vallen. Dunno, zoiets..
Er is politiek geen eensgezindheid over het verbieden van gokreclame, o.a. MR ligt daar continue dwars.

Waarom niet als er amper kwaliteitsverlies is. Satllberger en Oh vandaag wel minder. Ik zou Bangoura en Tolu brengen in de tweede helft.

Ik zou dat zeker niet direkt doen. Die mannen gaan anders nooit in vorm geraken. Kijk maar eerst even wat die tweede helft geeft.

Dat beeld van de VAR kan je toch echt niet serieus nemen? Zo van 50m ver een onduidelijk beeld en hopla, hier nemen we onze beslissing.
Dat het er geen is, lijkt mij correct, maar hoe kiezen ze in godsnaam dat specifieke beeld uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan