Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anderlecht - Club Brugge morgen om 18u30. Ik had ergens het idee dat dat tegenwoordig een 13u30 wedstrijd was. Om 18u30 een risicomatch beginnen is toch ook geen heel goed idee?
Voor mij maakt het op zich niet veel uit hoe laat we Anderlecht verslaan, maar zo'n topper op de middag vind ik wel een meerwaarde.
Anderlecht Brugge is de laatste jaren altijd 18.30 u

Ook geen Augustinsson en N Diaye. Dus werkelijk geen defensie gewijs. Dat wordt 0-5 en vooral niet kijken. Dat bespaard weer 90 minuten in mijn leven om andere dingen te doen

Alles beter dan een 0-5 nederlaag en we gaan het goed gedaan hebben imo. Club Brugge duidelijk de torenhoge favoriet. Sowieso beter in vorm, Anderlecht geen linksback en tal van andere blessures, en maar twee dagen rust/voorbereiding gehad tov vier voor Club, dat is ook een torenhoog verschil. Rare kronkel van de kalendermakers, maar goed.

Alles beter dan een 0-5 nederlaag en we gaan het goed gedaan hebben imo. Club Brugge duidelijk de torenhoge favoriet. Sowieso beter in vorm, Anderlecht geen linksback en tal van andere blessures, en maar twee dagen rust/voorbereiding gehad tov vier voor Club, dat is ook een torenhoog verschil. Rare kronkel van de kalendermakers, maar goed.
Dat is toch echt geen rare kronkel, wij zitten al een heel jaar op met Europees voetbal op dinsdag/woensdag en jullie op donderdag, de komende weken spelen jullie ook nog 2 keer op donderdag (beker en Europees), wij nog 2 keer op dinsdag en woensdag.

Dat is toch echt geen rare kronkel, wij zitten al een heel jaar op met Europees voetbal op dinsdag/woensdag en jullie op donderdag, de komende weken spelen jullie ook nog 2 keer op donderdag (beker en Europees), wij nog 2 keer op dinsdag en woensdag.
Aan die Europese speeldata ben je natuurlijk gebonden hé, er is geen enkele reden waarom Anderlecht bv woensdag al niet kon spelen in de Beker, al heeft dat waarschijnlijk weer met de tv uitzendingen te maken.

Als ik de Squad sheet bekijk heb ik al geen zin meer om te kijken haha
Crap Defense en Hubert gaat spelen met een middenveld dat weer te defensief is ingesteld
Als we dit winnen snap ik er geen ballen meer van .

Aan die Europese speeldata ben je natuurlijk gebonden hé, er is geen enkele reden waarom Anderlecht bv woensdag al niet kon spelen in de Beker, al heeft dat waarschijnlijk weer met de tv uitzendingen te maken.
Ja tuurlijk heeft dat met tv te maken, de halve finales nu konden ook op 1 dag gespeeld worden. Maar dan kan je er maar eentje zien he.

autoPost-liveblog-gncfuiBn6fWq72M899GC-64772ad0dafbd90913dfdba9_P-394970-contentStream-gncfuiBn6fWq72M899GC-encw6hgN95fF5R8EFGsS-mncwBVSK95fF5R8EFGsW

Geen strandballen toegelaten op de Playa, flauwe politie Antwerpen.

mncwoXNT95fF5R8EFGv1

Als ik de Squad sheet bekijk heb ik al geen zin meer om te kijken haha
Crap Defense en Hubert gaat spelen met een middenveld dat weer te defensief is ingesteld
Als we dit winnen snap ik er geen ballen meer van .
We winnen er nog niet van met onze voltallige ploeg, laat staan met deze defensie :lol:

Al die marginalen met hun maskers. Ongelooflijk dat daar niks aan gedaan wordt.
Echt hé, kan gewoon zomaar, kom je daar mee op straat pakken ze je op, in en rond een voetbalstadion mag dat gewoon.
Als er straks weer miserie is, gaan we dan verwonderd zijn dat we ze niet kunnen vinden zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan