Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zanka die daar reageert richting het publiek na het boegeroep. Gaat zichzelf het nog moeilijker maken zo.
Verschaeren ook al na zijn goal

Ook een teken aan de wand als die mannen denken dat ze nog goed bezig zijn.
Zanka ook zo snel mogelijk op een vliegtuig richting Denemarken aub.

Renard gaat werk hebben

2min voor zon duidelijke offside :wallbash:.
Ndiaye die niet meer kan lopen dus maar achteruit speelt met nog een minuut te spelen.

Hubert het ook wat aan het verknoeien laatste weken

Veel te laag blok. Te lang vasthouden aan bepaalde spelers of profielen combineren die niet kunnen samenspelen.

Ook tijd om te bezinnen

Ik ben blij dat we een trainer hebben die ook negatief over zijn wedstrijdplan en kern durft te zijn terwijl hij vlot erna de tegenstander een compliment geeft. Voor mij is Hayen, tegen mijn verwachtingen in, een goeie match met wat ik in een trainer wil zien. Wat de definitie ook is van topcoach, hij heeft alvast bewezen dat hij geen one trick pony is en zichzelf en de hele ploeg uit de shit kan halen als het lastig is, dat is ook geen sinecure.
En toch zal Verhaeghe erbij blijven dat de trainer slechts een pion is van zijn meesterplan 😬

Dender blijft toch zalig presteren met de gebrekkige kern. Wat een fantastisch seizoen is dit al geweest zeg, na die onverhoopte promotie uit 1B :love2:

Wat te zeggen over dendoncker... echt een paar rampzalige gasten die daar rondlopen... en het zijn dan nog net de ervaren spelers die de meeste steken laten vallen. Dramatisch

Wat te zeggen over dendoncker... echt een paar rampzalige gasten die daar rondlopen... en het zijn dan nog net de ervaren spelers die de meeste steken laten vallen. Dramatisch
Dramatische zomer transferperiode. Daar is alles mee gezegd. Maar al bij al nog wel veel punten vergaard met deze ploeg. Had ze zelf uit PO1 verwacht

Dramatische zomer transferperiode. Daar is alles mee gezegd. Maar al bij al nog wel veel punten vergaard met deze ploeg. Had ze zelf uit PO1 verwacht
Tgoh, alles is veel gezegd.

Over de mercatos ervoor kan je je ook vragen stellen imo.

Gewoon heel zwak sportief beleid. Men doet maar wat.
En over Hubert zijn keuzes kan je je ook meer en meer vragen gaan stellen.
Begint meer en meer op Riemer te lijken. Dat blok Zanka-Simic-Rits_Dendoncker echt hallucinant. Dat je dan ook nog eens Amuse met zijn snelheid gewoon op de bank laat zitten bij een 2-1 voorsprong, en de trein der traagheid Dreyer laat staan, vind ik toch ook op zijn minst opmerkelijk. Hazard ook veel te vroeg gebracht imo.

Benieuwd naar Renard, en of die het tij kan keren.
Ik lees geruchten op X dat Dreyer mss verkocht zou worden. Renard zou daar al meteen punten scoren bij mij. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan