Was wel mooi na de goal van Vuskovic het publiek van ons applaus gaven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tja, er werd wel beweerd dat Hayen GEEN topcoach is, wat ik dan weer een bizarre uitspraak vind want so far heeft hij eigenlijk een super parcours gereden als jonge coach bij Club en tactisch laten zien dat hij heel veel in zijn mars heeft, hij kan ook de grote kleedkamer goed managen en eigenlijk zou ik niet direct kunnen zeggen welke zwakke punten dat hij heeft. Dus op basis van al wat hij heeft laten zien nu zomaar zeggen dat het dankzij de beste kern is is nogal flauw.Wat een niveau ... Ik heb hier niemand zien beweren dat Hayen geen goede coach is, wel dat ze (al dan niet nog) geen topcoach in hem zien. Ook als supporter moet je toch erkennen dat het voor het etiket topcoach nog (veel) te vroeg is? Club heeft nu eenmaal de beste en breedste kern, wat het altijd makkelijker maakt. Dat is gewoon een feit hé.
Ik vind ook wel dat het Club onder Hayen sterker oogt dan in vorige jaren, waar Club het vaak - ongeacht dat ze toen ook de beste en breedste kern hadden - op het einde wel haalde maar waar er toch veel wisselvalligheid was, waarbij het vertrouwen vaak zoek was eenmaal ze op achterstand kwamen, of waarbij ze veel te nonchalant aan matchen tegen kleinere ploegen begonnen. Dat is zeker mee de verdienste van Hayen, maar om een topcoach te worden moet hij wel nog verder bevestigen.
Bwa, de beste man heeft nog niet eens een volledig seizoen op de bank gezeten, dus het is nog veeeeel te vroeg om daar de stempel topcoach op te plakken. Misschien is/wordt hij dit wel he, maar laat hem eerst maar eens een paar seizoenen presteren en dan kunnen we daar nog een sticker op plakken. Wat niet wilt zeggen dat hij vorig seizoen een ongelofelijke prestatie heeft neergezet (ondanks mede het falen van Union). En ook los van dat Brugge weldegelijk by far de beste kern heeft en eigenlijk met niets minder dan kampioen spelen tevreden mag zijn.Tja, er werd wel beweerd dat Hayen GEEN topcoach is, wat ik dan weer een bizarre uitspraak vind want so far heeft hij eigenlijk een super parcours gereden als jonge coach bij Club en tactisch laten zien dat hij heel veel in zijn mars heeft, hij kan ook de grote kleedkamer goed managen en eigenlijk zou ik niet direct kunnen zeggen welke zwakke punten dat hij heeft. Dus op basis van al wat hij heeft laten zien nu zomaar zeggen dat het dankzij de beste kern is is nogal flauw.
Ook dat heeft Wilto allemaal niet gezegd hé. Het is niet omdat je supporter bent dat je zo gepikeerd moet reageren elke keer iemand niet 100% lyrisch is over iets van je club.Tja, er werd wel beweerd dat Hayen GEEN topcoach is, wat ik dan weer een bizarre uitspraak vind want so far heeft hij eigenlijk een super parcours gereden als jonge coach bij Club en tactisch laten zien dat hij heel veel in zijn mars heeft, hij kan ook de grote kleedkamer goed managen en eigenlijk zou ik niet direct kunnen zeggen welke zwakke punten dat hij heeft. Dus op basis van al wat hij heeft laten zien nu zomaar zeggen dat het dankzij de beste kern is is nogal flauw.
hij heeft toch wel letterlijk dat stukje vetgedrukt gezegd hoorOok dat heeft Wilto allemaal niet gezegd hé. Het is niet omdat je supporter bent dat je zo gepikeerd moet reageren elke keer iemand niet 100% lyrisch is over iets van je club.
Vond ik helemaal niet, zelfs beetje gênant zelfs.Was wel mooi na de goal van Vuskovic het publiek van ons applaus gaven.
Vind ik ook. Brugge geeft in 1 transferperiode bijna meer uit dan de overige ploegen samen. Alles na plek 1 is gewoon gefaald met die kern.Bwa, de beste man heeft nog niet eens een volledig seizoen op de bank gezeten, dus het is nog veeeeel te vroeg om daar de stempel topcoach op te plakken. Misschien is/wordt hij dit wel he, maar laat hem eerst maar eens een paar seizoenen presteren en dan kunnen we daar nog een sticker op plakken. Wat niet wilt zeggen dat hij vorig seizoen een ongelofelijke prestatie heeft neergezet (ondanks mede het falen van Union). En ook los van dat Brugge weldegelijk by far de beste kern heeft en eigenlijk met niets minder dan kampioen spelen tevreden mag zijn.
Ja ik was ook niet gelukkig hoor, maar zo een doelpunt verdiend een applaus.Vond ik helemaal niet, zelfs beetje gênant zelfs.
Het was verdorie de 2-2 die je dan nog eens zag aankomen omdat we er zelf om vroegen.
Mooi goal, dat wel, maar ik was vooral boos ja
Nu, die luxe hebben ze zich zelf bijeengewerkt het afgelopen anderhalf decennium. Maar inderdaad, die club is jaar na jaar na jaar gewoon standaard titelkandidaat nr. 1 wie er ook coach is. Ook dit seizoen zie ik ze uiteindelijk eenvoudig kampioen worden.Akkoord, maar net met zo'n kern is het aan de coach om:Tja, als ge ziet dat die gewoon een vierde keus op de linksback kunnen binnenbrengen die dan ook nog eens de match beslist... TjaNu, die luxe hebben ze zich zelf bijeengewerkt het afgelopen anderhalf decennium. Maar inderdaad, die club is jaar na jaar na jaar gewoon standaard titelkandidaat nr. 1 wie er ook coach is. Ook dit seizoen zie ik ze uiteindelijk eenvoudig kampioen worden.
Daar zeg je het, en maakt duidelijk dat het zo evident niet is omdat er goeie kern is... Deila, Parker, en in mindere mate Hoefkens kregen de boel toch niet op de rails alleszins.Akkoord, maar net met zo'n kern is het aan de coach om:
1) iedereen gemotiveerd te houden: en invalbeurt van Siquet en de blijheid van de anderen toen ie scoorde en het feit dat ie de penalty mocht nemen toont aan dat die kleedkamer zeker goed zit
2) de spelers scherp krijgen in deze fase van het seizoen waar ze ook Europees spelen: je ziet ze toch vaak goed starten en dan terugvallen. Maar in tegenstelling tot onder Deila zie je die ploeg de 3 punten toch nog over de streep trekken.
3) hij durft roteren en met de jeugd spelen en durft tactisch schakelen.
4) ook na de druk na de mindere maand in het begin van het seizoen bleef hij enorm rustig en gentleman. Niet iedereen gegeven.
Evident zeker niet. Hayen doet dat zeker goed. Maar met zo een kern zijn er eigenlijk geen excuses tegenover de rest in de Jupkes Liga. Op dat vlak zou het interessant zijn om Hayen eens te zien presteren bij Westerlo ofzo. Maar dat gaat niet snel gebeurenDaar zeg je het, en maakt duidelijk dat het zo evident niet is omdat er goeie kern is... Deila, Parker, en in mindere mate Hoefkens kregen de boel toch niet op de rails alleszins.

Maar hij presteert toch in CL en daar heb je niet die betere kern dan andere ploegen?Evident zeker niet. Hayen doet dat zeker goed. Maar met zo een kern zijn er eigenlijk geen excuses tegenover de rest in de Jupkes Liga. Op dat vlak zou het interessant zijn om Hayen eens te zien presteren bij Westerlo ofzo. Maar dat gaat niet snel gebeuren![]()
Dat deed Hoefkens ook. Je hebt altijd momentopnames van clubs die boven zichzelf uitstijgen omdat spelers zich willen bewijzen.Maar hij presteert toch in CL en daar heb je niet die betere kern dan andere ploegen?