Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoefkens presteerde enkel in de UCL. Hayen op meerdere vlakken. Toch een groot verschil.
Zeker. Mij moet je ook niet overtuigen hoor. Ik vind Hayen een goede trainer. Het enige dat die in mijn ogen mist, is uitstraling naar de pers en buitenwereld toe. Ik vind het meer een braaf huisvaderstype als ik die voor de micro zie. Maar das mijn mening

Zeker. Mij moet je ook niet overtuigen hoor. Ik vind Hayen een goede trainer. Het enige dat die in mijn ogen mist, is uitstraling naar de pers en buitenwereld toe. Ik vind het meer een braaf huisvaderstype als ik die voor de micro zie. Maar das mijn mening
Ik vind dat dan weer geen negatief punt. Die komt daardoor ook altijd intelligent en doordacht over. Hij krijgt ook het respect van de spelers en hij blijkt tactisch erg sterk.
Of het een topcoach of gewoon een zeer goede coach is, vind ik de discussie niet waard. Het is een jonge Belg die het zeer goed doet bij een Belgische topclub. Je gaat er daar geen 10 van tegenkomen.

Ik ben blij dat we een trainer hebben die ook negatief over zijn wedstrijdplan en kern durft te zijn terwijl hij vlot erna de tegenstander een compliment geeft. Voor mij is Hayen, tegen mijn verwachtingen in, een goeie match met wat ik in een trainer wil zien. Wat de definitie ook is van topcoach, hij heeft alvast bewezen dat hij geen one trick pony is en zichzelf en de hele ploeg uit de shit kan halen als het lastig is, dat is ook geen sinecure.

En wat is de defenitie van een topcoach ook ?voor mij is hij op dit ogenblik een zeer goede match met Club.
Staat zelf ook met de voetjes op de grond en durft kritisch te zijn tov de media.

Weer te weinig voetballend vermogen op het middenveld met Leander en Mats
En van pseudo vedette Verschaeren na 8 minuten al genoeg gezien. Te mottig en tam om zijn verdedigende taken te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan