NemesisBE
Well-known member
Hoefkens presteerde enkel in de UCL. Hayen op meerdere vlakken. Toch een groot verschil.Dat deed Hoefkens ook. Je hebt altijd momentopnames van clubs die boven zichzelf uitstijgen omdat spelers zich willen bewijzen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoefkens presteerde enkel in de UCL. Hayen op meerdere vlakken. Toch een groot verschil.Dat deed Hoefkens ook. Je hebt altijd momentopnames van clubs die boven zichzelf uitstijgen omdat spelers zich willen bewijzen.
Zeker. Mij moet je ook niet overtuigen hoor. Ik vind Hayen een goede trainer. Het enige dat die in mijn ogen mist, is uitstraling naar de pers en buitenwereld toe. Ik vind het meer een braaf huisvaderstype als ik die voor de micro zie. Maar das mijn meningHoefkens presteerde enkel in de UCL. Hayen op meerdere vlakken. Toch een groot verschil.
Ik vind dat dan weer geen negatief punt. Die komt daardoor ook altijd intelligent en doordacht over. Hij krijgt ook het respect van de spelers en hij blijkt tactisch erg sterk.Zeker. Mij moet je ook niet overtuigen hoor. Ik vind Hayen een goede trainer. Het enige dat die in mijn ogen mist, is uitstraling naar de pers en buitenwereld toe. Ik vind het meer een braaf huisvaderstype als ik die voor de micro zie. Maar das mijn mening
Pep?En wat is de defenitie van een topcoach ook ?voor mij is hij op dit ogenblik een zeer goede match met Club.
Staat zelf ook met de voetjes op de grond en durft kritisch te zijn tov de media.

Die inspeelpass van Zankawow, bizar zwak rsca